وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 در برنامه " تب مالدینی " ، مصحبه هایی با مربیان قدیمی و بستگان لوکا مودریچ صورت گرفت . مدیر باشگاه زادار گفت :" از 6 سالگی او در زادار بود . جنگ در صربستان باعث شده بود که خانواده مودریچ به این منطقه بیاید . او در این جا بزرگ شد . " 
بالجو افزود :" در آن زمان با توپش شیشه های هتل را می شکست . از همان موقع می توانستم تصور کنم که در فوتبال این گونه پیشرفت می کند و حالا به جایگاه واقعیش رسیده است . "
تومیسلاو باسیچ هم در مورد کودکی مشکل اوزیل گفت :" ترس زیادی وجود داشت . بمب ها می ترکیدند و زمین های تمرین را از بین می بردند . فوتبال راه فرار ما از این تراژدی بود . لوکا از نظر فوتبالی و شخصیتی در چنین شرایطی شکل گرفت . "

تبلیغات


تاریخ: جمعه 26 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

 

http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Oct_13/ricardoampliada_44_ampliada.jpg با این که کاکا در نهایت در تابستان از رئال نرفت ، اما میلان همچنان امیدوار است و عقب نمی کشد . 
میلان در طول تابستان سخت تلاش کرد تا با مطرح کردن اسم کاکا هوادارانش را راضی کند . گالیانی او را مفت و قرضی می خواست و فلورنتینو فقط به پول نقد نیاز داشت . اما این نتیجه ای نداشت . میلان همچنان امیدوار است اما پاسخ رئال مشخص است : یا 15 میلیون یا هیچ .

تبلیغات


تاریخ: جمعه 26 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

 

http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Oct_16/halilovicampliada_45_ampliada.jpgآلن هلیلوویچ ، فعلا قرار نیست پیراهن رئال را بپوشد . گزارشات حاکی از آن است که رئال پیشنهادی برای این بازیکن داد که نتیجه ای در بر نداشت . 
این پدیده 16 ساله خود را به عنوان لوکا مودریچ جدید در فوتبال کرواسی مطرح کرده اما دینامو زاگرب به سادگی او را نمی فروشد و پیشنهاد پنج میلیون یورویی را رد کرده است و اعلام کرده که این بازیکن 16 ساله را با 15 میلیون یورو می فروشد .
به جز رئال ، باشگاه هایی نظیر یووه ، آرسنال و لیورپول نیز شرایط هلیلوویچ را تحت نظر دارند .

تبلیغات


تاریخ: جمعه 26 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

 

http://www.defensacentral.com/userfiles/Cristiano_Ronaldo_coge_balon_red_Zaragoza.jpgکریستیانو رونالدو فصل 13-2012 را خوب شروع نکرد . پس از بازی با گرانادا گفت که ناراحت است . در دو بازی اول لالیگا گل نزد تا تیم ببازد اما آرام آرام جا افتاد و توانست که بهترین آمارش از نظر گلزنی را در هفته های آغازین در رئال به ثبت برساند . 
این اولین بار است که ستاره پرتغالی در یازده بازی اول رئال ، 13 گل می زند .او در فصل اولش در رئال در هفت هفته اول لالیگا و دو هفته اول چمپیونزلیگ ، 11 گل زده بود که امسال از این روند هم بهتر بوده است . او در 7 هفته اول لالیگا هشت گل زده و در دو بازی اول چمپیونزلیگ 4 گل . البته آن سال او شش هفته از بازیها را به علت مصدومیت از دست داده بود .
در فصل اول مورینیو ، ستاره مادیرایی در هفت هفته اول لیگ ، پنج گل زد و در چمپیونزلیگ نیز در دو هفته اول هیچ گلی نزد . در فصل قبل هم بدترین شروعش را داشت . در 9 بازی اولی که در لالیگا و چمپیونزلیگ داشت کلا پنج گل زد .

تبلیغات


تاریخ: جمعه 26 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

 

as
http://img.kiosko.net/2012/10/17/es/as.200.jpg
برد به پاریس کشیده شد
کریستیانو و دی استفانو به جوایز ملی ورزش می رسند
ناوارو و دل بوسکه در میان برگزیده های سال
زنگ خطر در رئال / آربلوا سه هفته مصدوم شد ، بنزما صدمه دید

marca
http://img.kiosko.net/2012/10/17/es/marca.200.jpg
ویروس فیفا با رئال بی رحم بود
مورینیو ، آربلوا را هم از دست داد و بنزما در مقابل سلتا نخواهد بود
وابستگی رئال به مارسلو / بدون بازیکن برزیلی ، درصد باختهای رئال دو برابر می شود

تبلیغات


تاریخ: جمعه 26 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo