وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

رئال یکشنبه مقابل اسپانیولی قرار می گیرد که در تاریخش بازی مقابل این تیم به معنی گل باران بوده است . در حقیقت تیم کاتالان در طول تاریخ بیشترین گل را از رئال خورده است . آنها در 156 بازی 339 بار توسط رئال دروازه شان باز شده است . 
اسپانیول به طور متوسط دو بار در هر بازی دروازه اش توسط رئال باز شده است . پس از آنها از نظر گل خوردن از رئال ، باشگاه هایی نظیر اتلتیک با 325 ، سویا با 287 ، والنسیا با 282 و سوسیه داد با 272 گل خورده قرار دارند .
اسپانیول سابقه شکست 7-0 در برنابئو در سال 1943 را دارد که آقای گل های بازیهای رئال و اسپانیول ، دی استفانو و رائول با 16 گل هستند . رئال از سال 2009 مقابل اسپانیول در خانه گل نخورده و بازیهایش را در این زمین برده است .

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/14/primera/1355444803_981971_1355444853_noticia_normal.jpg مارانیون بین سالهای 71 تا 74 در رئال بازی می کرد و پس از آن به اسپانیول پیوست و تا سال 1983 در این باشگاه ماند . به همین خاطر بی تردید بازی یکشنبه رئال و اسپانیول برایش خاص خواهد بود . 
وی می گوید :" هیچ چیز غیرممکن نیست اما اشتباه است که هیچ گزینه ای به اسپانیول ندهیم . این بازی 90 دقیقه دارد . یازده به یازده برگزار می شود و هر چیزی ممکن است . رئال همیشه برد می خواهد و با وجود ناکامی در بالایدوس مقابل اسپانیول با تمام قوا برگزار می شود . "
مارانیون در مورد بحث آکادمی رئال گفت :" من تا حدودی مورینیویی هستم . بزرگنمایی ها در مورد آکادمی مسئله جدیدی نیست . همیشه بوده است . مثلا وقتی من در رئال بودم ، آمانسیو ، پیری ، گروسو ، ولازکز و خنتو بازی می کردند . چطور یک بازیکن جوان می توانست دائم بازی کند ؟ می شود یک بازی به موراتا بازی داد اما نه 20 تا چرا که هیگوائین و بنزما هم هستند . به نظرم مثلا کایخون هم می داند چقدر فرصت دارد ."
وی در مورد رونالدو هم گفت :" شاید به رونالدو انتقاد کنند و او را مغرور بخوانند اما او فقط یک پسر لجباز خجالتی است که کاملا در خدمت تیمش است . او از یک محله متواضع آمده و خودش هم سخت جنگیده تا به این جا برسد . "

تبلیغات


تاریخ: دو شنبه 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/14/primera/1355508638_803175_1355508784_noticia_normal.jpgچهارمین بخش از مصاحبه ایکر کاسیاس با لاسکستا در مورد توپ طلای بازیکنان و مربیان بود . وی همچنین گفت که به دروازه بان ها برای کسب توپ طلا بها داده نمی شود . 
وی در مورد جایزه بهترین مربی سال با سیاست صحبت کرد و گفت :" به نظرم ویسنته شایستگی رسیدن به توپ طلا را دارد اما باید توجه داشت که مورینیو نیز کارهای لازم برای رسیدن به این موضوع را انجام داده است . فکر می کنم یکی از این دو ببرد . امیدوارم که به هر دویشان برسد چرا که هر دو خیلی خوب عمل کرده اند . نمی توانم یکی را انتخاب کنم چرا که دوست دارم هر دویشان این جایزه را کسب کنند . با مورینیو هر روز کار می کنم و ویسنته نیز خاطرات خوشی دارم . " 
کاپیتان رئال در مورد بحث نامزدی مسی ، رونالدو و اینیستا برای توپ طلا و خط خوردن خودش از جمع گزینه ها گفت :" این موضوعی نیست که خواب را از ما بگیرد اما حقیقت این است که کار خوب و ضروری دروازه بان ها نادیده گرفته می شود . نه تنها برای من بلکه برای دروازه بان های دیگر . دروازه بان هیا بزرگی بودند که فصل فوق العاده ای داشتند اما هرگز به آنها بها نداده شد . "

تبلیغات


تاریخ: 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
روزنامه فرانسوی "له 10 اسپورت " گزارش داد که خورخه مندس ، ایجنت مورینیو جلسه ای با سران پاریسن ژرمن داشته تا در مورد آینده این مربی صحبت کنند . این گزارش مدعی است که توافقاتی هم برای پیوستن مربی پرتغالی به پی اس جی در سال بعد ایجاد شده است . 
به گفته " له 10 اسپورت " تمیم بن حامد الثانی گزینه هایی نظیر گواردیولا ، ونگر و مورینیو را برای خود تعیین کرده که در نهایت قید گواردیولا را به خاطر مربی پرتغالی زده است .

تبلیغات


تاریخ: 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo
شرایط رئال در هفته های اخیر زیاد روبراه نبوده است . نبود برخی بازیکنان باعث شده که رئال بازیهای سختی را داشته باشد و در زمینی نظیر وایادولید به سختی برنده باشد . چنین قضیه ای در آمار رونالدو هم مشخص است . یک بازیکن تکنیکی نظیر او در هر سه بازی اخیر رئال ، کارت زرد دریافت کرده است . 
ضعف تدافعی رئال در این بازیها باعث شد که رونالدو با تعصب و کوشش تصمیم بگیرد که عقب بکشد که این باعث شد که در سه بازی کارت زرد بگیرد .
در بازی با سلتا پس از یک خطا ، کارت گرفت . در بازی با وایادولید به علت اعتراض کارت زرد دریافت کرد و مقابل آژاکس نیز خطای خطرناکی انجام داد تا کارت بگیرد .

تبلیغات


تاریخ: 25 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo