وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/11/copa_del_rey/1355242086_812021_1355242186_noticia_normal.jpgآنتونیو آدان پس از سالها حضور در آکادمی بالاخره فرصت حضور در تیم اصلی رئال مادرید را پیدا کرده است . او احتمالا مقابل سلتا فرصت بازی پیدا می کند . وی می گوید :" همه بازیکنان به افزایش جامها در هر فصل فکر می کنند و بردن کوپا دل ری زیبا خواهد بود چرا که تورنمنت خاصی است و هواداران هم دوستش دارند . "
وی در این باره که چه کسی الگویش در دروازه بانی بوده هم می گوید :" من زمانی که داشتم رشد می کردم ، پاکو بویو را درون دروازه رئال می دیدم اما بزرگان دیگری هم بودند . بودو ایلگنر دروازه بان بزرگی بود اما الگوی من همیشه ایکر بوده است . او از 9 سالگی در رئال شروع کرد و حالا در دنیا بهترین است . الگویی بهتر از او وجود ندارد . "
آدان در مورد این که بهترین ویژگی رئال مادرید چیست هم می گوید :" اگر بخواهم فقط یکی را انتخاب کنم ، آن تاریخچه اش است که بهترین توصیف را از رئال مادرید دارد . "
آنتونیو در مورد بازی در بالایدوس می گوید :" باید برابر سلتا برنده باشیم . اگر دروازه بان را هم بسته نگه داریم که چه بهتر . با توجه به این که بازی برگشت در خانه است ، هر چقدر هم که بیشتر گل بزنیم بهتر است . "
وی در مورد شانس هایش برای حضور در ترکیب در بازی کوپا می گوید :" سه سال با مورینیو کار کرده ام . همیشه اعتمادش را به من نشان داده و با من صحبت می کند . هر وقت که زمانش باشد ، مقلا در کوپا به من فرصت می دهد و از او ممنونم . هر دروازه بانی که پشت سر کاسیاس باشد به اندازه من بازی می کند و این به معنای اعتماد زیاد به من است . "
آدان در پایان گفت :" این که بازی برگشت با سلتا در خانه و مقابل هوادارانمان است نکته مثبتی است . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo