مربی سلتا :" شانس صعود 70-30 به سود رئال است "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/11/copa_del_rey/1355247307_101616_1355247493_noticia_normal.jpgپاکو هررا ، مربی سلتا ویگو در مورد تقابل با رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری صحبت کرد . وی گفت :" باید از بازی اول به شانس هایمان مقابل رئال فکر کنیم . در حال حاضر شانس صعود ، 70-30 به سود رئال است . ما باید سعی کنیم که با سختکوشی این درصد را به سود خودمان افزایش دهیم . "
مربی سلتا گفت که بازی دوشنبه تیمش مقابل بتیس در لالیگا " مهمتر " از بازی کوپا مقابل رئال است . وی افزود :" بازی با رئال برای لذت بردن است و بازی با بتیس برای اذیت شدن . رئال باعث شده که استادیوم پر شود اما لالیگا برای ما مهمتر است . می خواهیم مقابل رئال نمایش خوبی داشته باشیم و به همین علت از بهترین ها استفاده خواهیم کرد .
مربی اچرمادورایی ادامه داد :" رئال همیشه به خاطر فلسفه و تاریخش برای بردن بازی می کند و در این باره تردیدی نیست . آنها توانایی های زیادی در حمله و ضد حمله دارند . اما باید بتوانیم برای بازی برگشت در برنابئو زنده بمانیم . در بازیهای رفت و برگشت مهم است که در بازی رفت گل نخوری اما برای من بهترین نتیجه بردن است . سلتا و تاریخچه اش کمک ماست . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 22 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo