راموس :" دوست دارم در رئال بازنشسته شوم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/10/primera/1355145111_753840_1355148823_noticia_normal.jpgسرجیو راموس در مراسم معارفه کتاب زندگینامه اش به قلم انریکه اورتگو گفت :" فقط می توانم از رئال به خاطر جایگاهم تشکر کنم . "
راموس به همراه والدینش خوزه ماریا و پاکوئی و خواهر و برادرانش رنه ، مریم و دانیلا در این مراسم شرکت کرده بود . در ابتدا فلورنتینو صحبت کرد که کریستیانو ، ایکر ، په په ، اوزیل ، خدیرا و موراتا در این مراسم حضور داشتند .
وی گفت :" در ابتدا از فلورنتینو پرز ممنونم چرا که مرا به بهترین تیم دنیا آورد . از هم تیمی هایم نیز که در این جا حضور یافته اند ممنونم . خیلی خوشحالم و احساس غنی بودن می کنم . امیدوارم که بتوانم در رئال بازنشسته شوم . در نیمه راه دوران فوتبالم هستم . امیدوارم بتوانم یک کتاب دیگر را پر کنم و به عنوان یک انسان خوب به یاد آورده شوم . "
راموس در پایان با اشک گفت :" این روز مهمی برای من و خانواده ام است و می خواهم آنها از من لذت ببرند و به من افتخار کنند . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 21 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo