تریم :" فقط کاکا را برای گالاتاسرای می خواهم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/10/primera/1355099604_524441_1355099662_noticia_normal.jpgگالاتاسرای اخیرا با غلبه بر سیواسپور توانسته که صدرنشین لیگ ترکیه شود . پس از بازی ، فاتح تریم ، مربی ترکیه ای این تیم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد .
او در صحبت هایش گفت که دوست دارد کاکا را داشته باشد :" مدیر از من پرسید که دوست دارم دیگو ریباس را بخرم یا اشنایدر که من گفتم هیچ کدام ، کاکا را می خواهم . "
اونال آیسل ، مدیر این باشگاه نیز گفت :" همکارانم سخت تلاش می کنند تا خواسته های مربی را بر آورده کنند . تریم به من گفت یک بازیکن می خواهد و در ژانویه به سراغش می رویم . تریم برای ما خیلی مهم است و دوست داریم خوشحال باشد . باید دید که باشگاه مورد نظر راضی به فروش بازیکن هست یا نه . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 20 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo