مورینیو و سابقه 9 انقلاب تاکتیکی تاثیرگذار
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
 مورینیو وقتی که تیمش عقب است ، دست از ریسک برای برگرداندن نتیجه بر نمی دارد . او در زوریا نیز بین دو نیمه ، دی ماریا را به جای ناچو وارد کرد و دقایقی بعد مودریچ جایگزین آربلوا شد .
مربی پرتغالی از زمان پیوستن به رئال ، در بازیهایش 9 بار ریسک تاکتیکی کرده است . امسال او مقابل سیتی در برنابئو دست به چنین کاری زد . بین دو نیمه که نتیجه 0-0 بود ، اوزیل جایگزین اسین شد و زمانی که تیمش 0-1 عقب افتاد ، بنزما و مودریچ را به جای هیگوائین و خدیرا به زمین آورد . رئال مادرید آن بازی را در دقیقه 92 برد .
سال گذشته نیز مورینیو در بازی رئال - مالاگا در کوپا بین دو نیمه تیمش 0-2 عقب بود ، سه تعویض کرد . اوزیل ، بنزما و خدیرا جای خود را به کایخون ، کاکا و آربلوا دادند . رئلا آن بازی را 3-2 برذ و
در لالگیا نیز مقابل مایورکا ، بین دو نیمه هیگوائین به جای لاس به زمین آمد . رئال 0-1 عقب بود و در نیمه دوم با په په - راموس - کوئنت رائو با سه مدافع بازی کرد تا این که کایخون در دقیقه 83 گل پیروزی را زد .
در بازی با گرانادا نیز چنین کاری را تکرار کرد تا رئال شانس رسیدن به رکورد امتیازات در لالیگا را از دست ندهد . هیگوائین و ژابی را بین دو نیمه جایگزین کاکا و شاهین کرد . در مقابل راسینگ و رایو نیز چنین کاری را در برنابئو کرد . مثلا در بازی دوم ، در دقیقه 28 اوزیل به جای لاس به زمین آمد . مورینیو در سال اولش هم مقابل ویارئال و هرکولس در زمانی که نتیجه مساوی بود با سه مدافع بازی کرد .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 20 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo