تيم منتخب هفته پانزدهم لاليگا 2013-2012
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
* تيم منتخب هفته لاليگا در پايان هفته پانزدهم به شرح زير است:

دروازه‌بان:

ويلي کابايرو - مالاگا

دروازه‌بان 31 ساله که تيمش با نتيجه 4 بر صفر مقابل گرانادا به برتري رسيد، 8 شوت خطرناک روي دروازه‌اش را مهار کرد.

مدافعان:

کارلوس مارتينز - رئال سوسيه‌داد

مدافع راست 26 ساله در تساوي يک بر يک تيمش مقابل ختافه گل دير هنگام تيمش را به ثمر رساند تا يک امتياز براي سوسيه‌داد به دست آيد؛ اما عملکرد دفاعي وي در اين بازي (7 تکل و 5 توپ‌ربايي) باعث شد تا تيمش بتواند تا پايان بازي در برابر دريافت گل‌هاي بيشتر مقاومت کند.

داويد ناوارو - لوانته

چند هفته پيش بود که ناوارو با زدن يک ضربه آرنج به صورت کريستيانو رونالدو نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. وي اين هفته با استفاده از قدرتش توانست يکي از گل‌هاي تيمش را در برتري 4 بر صفر مقابل مايورکا به ثمر برساند. همکاري وي با ويسنته ايبورا در مرکز خط دفاعي فوق‌العاده بود و به مدت 90 دقيقه دفاع تيمش را غيرقابل نفوذ ساخت. ناوارو هم در حمله و هم به عنوان صخره‌اي در خط دفاعي خشم تيم حريف را برانگيخت.

آندرس گواردادو – والنسيا

خريد تابستاني والنسيا در پامپلونا عملکرد فوق‌العاده‌اي در سمت چپ خط دفاعي نمايش داد. وي شب گذشته به عنوان يک مدافع چپ به ميدان رفت و نشان داد همان قدر که در خلق موقعيت‌ها به عنوان يک هافبک تأثيرگذار است در خط دفاعي نيز مي‌تواند فوق‌العاده کار کند.اين هافبک در تمام زمان مسابقه يک اشتباه هم انجام نداد و يک بار هم توپ را از دست نداد. او در نقش جديدش کاملا راحت به نظر مي‌رسيد.

هافبک دفاعي:

کاماچو – مالاگا

هافبک دفاعي فوق‌العاده مالاگا با يک عملکرد بسيار عالي در ميانه ميدان فصل باشکوه خود را ادامه داد. مانوئل پيگريني در انتخاب کاماچو به عنوان تنها هافبک دفاعي به همراه 4 هافبک هجومي عالي عمل کرد.بازيکن 22 ساله 7 تکل، 4 توپ‌ربايي و 4 ارسال بلند توپ براي خلق موقعيت گلزني در اين بازي در کارنامه خود ثبت کرد.

ويسنته ايبورا – لوانته

ايبورا اين هفته مقابل مايورکا عالي کار کرد. اگر اسپانيايي نبود مي‌توانست با اين عملکرد توجه مربيان تيم‌هاي ملي را به خود جلب کند.وي در تمام نقاط زمين حرکت مي‌کرد، پاس‌هاي بازيکنان حريف را قطع مي‌کرد و مهاجمان مايورکا را نااميد مي‌کرد تا آنها مجبور شوند از فاصله دور به سمت دروازه اين تيم شوت کنند. وي علاوه بر گلي که به ثمر رساند، 6 تکل، 2 توپ‌ربايي داشت و 7 بار مانع از ايجاد موقعيت خطرناک براي بازيکنان حريف شد.

هافبک‌ها:

ميکل سان خوزه – اتلتيک بيلبائو

بازيکنان زيادي در فوتبال وجود ندارند که به اندازه ميکل سان خوزه در زمين حرکت داشته باشند؛ نمي‌توان ارزش او را براي شيرها انکار کرد.مارسلو بيلسا مقابل سلتا مدافع مياني خود را به خط هافبک فرستاد. بازيکن 23 ساله استثنايي کار کرد و يکي از دلايل اصلي بسته ماندن دروازه تيمش بود. 5 تکل و 7 توپ ربايي در کارنامه وي ثبت شد که به هيچ وجه نمي‌تواند نمايش فوق‌العاده او را توصيف کند.

کوک – اتلتيکو مادريد

مردم همچنان درباره ايسکو به عنوان هافبک آينده اسپانيا صحبت مي‌کنند اما اين کوک است که حقيقتا بهترين هافبک جوان اسپانيا در اين فصل لاليگا است.
بازيکن 20 ساله در پيروزي 6 بر صفر اتلتيکو مادريد مقابل دپورتيوو نقش زيادي ايفا کرد. وي دو پاس گل در اين بازي به نام خود ثبت کرد و تاکنون با 5 پاس کليدي در لاليگا صدرنشين است.

هافبک تهاجمي:


مسعود اوزيل – رئال مادريد

مسعود اوزيل، هافبک آلماني رئال مادريد در پيروزي 3 بر 2 تيمش مقابل وايادوليد فوق‌العاده کار کرد تا 3 امتياز حياتي براي شاگردان مورينيو به دست آيد.

وي 2 گل به ثمر رساند که يکي از آنها روي يک ضربه ايستگاهي تماشايي به ثمر رسيد. وي با توانايي‌‌ و پاسکاري که در اين بازي نشان داد انگيزه خود را در خط مياني به حريف تحميل کرد؛ اما مادريد بدون عملکرد فوق‌العاده شاهکار آلماني‌اش نمي‌توانست به پيروزي دست يابد.

مهاجمان:

ليونل مسي – بارسلونا

مسي در حالي اين هفته را شروع کرد که به دليل مصدوميتي که در ديدار با بنفيکا به آن دچار شد، معلوم نبود در ترکيب اصلي بارسا براي ديدار مقابل بتيس حضور داشته باشد يا خير. با اين حال در بازي شب گذشته به ميدان رفت و توانست با به ثمر رساندن 2 گل از رکورد 85 گل گرد مولر در يک سال پيشي بگيرد.مهاجم بارسلونا همچنين با اين 2 گل آمار گل‌هاي خود در اين فصل را به عدد 23 رساند. وي همچنين به عنوان برترين گلزن بارسلونا شناخته شد؛ رکوردي که ممکن است تا زمان بازنشستگي وي کسي نتواند آن را جابجا کند.

رادامل فالکائو – اتلتيکو مادريد

شايد مسي شب گذشته رکورد گرد مولر را زده باشد؛ اما اين فالکائو بود که توانست يکشنبه شب بدرخشد. ستاره کلمبيايي اتلتيکو در پيروزي 6 بر صفر تيمش مقابل دپورتيوو به تنهايي 5 گل را به ثمر رساند. وي با 16 گل زده در اين فصل در مکان دوم گلزنان برتر اين فصل لاليگا قرار گرفت. وي همچنين رکورد ديگو فورلان (31 گل در سال 2012) در باشگاه را براي تعداد گل‌هاي زده در يک سال را شکست.



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 20 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo