ایکر :" خوشحالم که دوباره بانی برگزاری "بازی امید " هستم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/09/primera/1355070373_591525_1355070502_noticia_normal.jpg روز سوم دسامبر ، سومین دوره " بازی امید" به همت ایکر کاسیاس ، دروازه بان رئال مادرید برگزار می شود . مراسم معارفه این مراسم جمعه خواهد بود که قیمت بلیط ها نیز شش یوروست . 
کایاس در مصاحبه با وبسایت رئال مادرید گفت :" افتخار می کنیم که برای سومین سال این مراسم را برگزار می کنیم . خوشحالم که واسطه برگزاری این مراسم هستم . یکشنبه ، سوم آذر ، ساعت 20:30 در تالار ورزش . کار با نمایش های موزیکال و کنسرت شروع می شود و ساعت 21:30 یک بازی فوتبال کوچک برگزار می شود که هر کسی سعی می کند که بهترین نمایش خود را داشته باشد . "
وی افزود :" امیدوارم که بتوانیم که همچون دوره های اخیر عملکرد موفقی داشته باشیم . مثل پارسال در تالار ورزش مرگزار می شود . امیدواریم که این زمین پر شود و در کنار شخصیت های معروف دنیای فوتبال و تلویزیون ، شب خوبی در پیش باشد . امیدوارم که بهتر از سال گذشته باشیم . "
وی افزود :" قیمت شش یورویی بلیط ها سمبلیک است و مهم تر از آن پر شدن استادیوم است . این برنامه در ساعت خوبی برای کودکان برگزار می شود و پولش هم برای کمک به افراد بیکار مورد استفاد هقرار می گیرد . هواداران می توانند از یک جو بسیار زیبا لذت ببرند . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo