مورینیو :" نمی توان سالهای زیادی را در یک باشگاه ماند"
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/07/primera/1354915015_260960_1354915317_noticia_normal.jpgخوزه مورینیو همچنان کجدار و مریز در مورد آینده اش در رئال مادرید صحبت می کند . وی در مصاحبه با رادیو تلویزیون کیپ ورد به مناسبت ملاقات با لوسیو آنتونس ، مربی تیم ملی این کشور در والدبباس در مورد آینده اش صحبت کرد . وی گفت :" یاد گرفته ام که فوتبال دنیای آسانی نیست ، به خصوص برای مربیان . برای من خیلی مشکل است که سالها در یک باشگاه بمانم."
مربی تیم ملی کیپ ورد برای یادگیری روش های مربیگری به زمین تمرین رئال مادرید آمده است . مورینیو در ادامه گفت :" من پرتغالی هستم ، کشور دریانورد ها و کاشف ها . من در کشورهای مختلفی بودم و فرهنگ و لیگ های متفاوتی را تجربه کردم . اسپانیا ، انگلیس ، ایتالیا و ... نمی دانم که در آینده چه چالش دیگری در انتظارم است . برای این که در جایگاهی قرار گیرم باید صد در صد با انگیزه باشم . تنها چیزی که می دانم این است که به تلاش ادامه می دهم . "
وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنانش تا این حد به او احترام می گذارند هم خاطر نشان کرد :" بازیکنان وقتی بازی می کنند از مربیانشان خوب می گویند و وقتی بازی نمی کنند ، بد می گویند . من سعی می کنم با آنها روابطی را برقرار کنم اما 22 ، 23 یا 25 بازیکن در تیم هستند که فقط یازده تا بازی می کنند . من تلاش می کنم تا صادق باشم ، به همه به یک اندازه احترام بگذارم و گروه کاری خوبی را از دروازه بان اول گرفته تا دروازه بان سوم که تقریبا هیچ وقت بازی نمی کند ، تشکیل بدهم . من گروه های منسجم که یکدلی دارند را دوست دارم چرا که کارم را آسان تر می کند . "
مورینیو در پایان گفت :" من آدمی هستم که زندگی اجتماعی چندانی ندارم . به ندرت مرا در مراسمی می بینید . اما راضی هستم چرا که خانواده خوبی دارم . "



 



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo