شانس بالای دفاع چپ شدن آربلوا در زوریا
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/07/primera/1354895283_559910_1354895376_noticia_normal.jpg بدون مارسلو و با مصدومیت مجدد کوئنت رائو پس از بازی با آژاکس ، رئال دوباره برای بازی در نوئوو زوریا در روز شنبه با مشکل دفاع چپ مواجه است . محتمل ترین گزینه که توسط مورینیو در نظر گرفته شده ، استفاده از راموس ، واران ، په په و آربلوا در سمت چپ است . 
تجربه اسین در پست دفاع چپ مقابل دورتموند نتیجه فاجعه باری داشت . آن قدر این بازیکن در آن بازی بد بود که بازی بعدش مورینیو از او در پست دفاع راست استفاده کرد .
اسین مقابل سلتا و مایورکا نیز دفاع چپ بود اما حریف زوری نداشت که چیزی از خو.د نشان دهد اما در وست فالن ، اسین ضعیفت نرین بازی ممکن را داشت تا زمینه ساز شکست رئال شود .
ناچو در دو بازی کوپا فقط در پست دفاع چپ بازی کرده و مورینیو از این که تکرار کند که او دفاع وسط است ، خسته شده است . در حقیقت به لج توریل هم که شده ، نمی خواهد از ناچو در پست دفاع چپ استفاه کند .
آخرین باری که مورینیو بدون مارسلو و کوئنت رائو باید بازی می کرد ، از واران در خط دفاع استفاده کرد . راموس در سمت راست قرار گرفت و آربلوا چپ . واران کار مشکلی مقابل لواندوفسکی داشت اما این خط دفاعی قوی ترین گزینه به نظر می رسد چرا که در سمت چپ حریف ، ایبرت بازی می کند که یکی از پدیده های این فصل لالیگا بوده است



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo