تلاش پرز برای اشتی با رونالدو
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

وقتی که کریستیانو رونالدو نا امید و خشمگین در بعد از ظهر اول سپتامبر به دفتر فلورنتینو پرز رفت ، مدیر گمان می کرد که پشت این خشم پنهانی ، پیشنهاد میلیونی امیر قطری پی اس جی یا آنژی روسیه کتمان شده ، پیشنهادی که خورخه مندس ، دلال و دوست نزدیک رونالدو را حسابی بی تاب کرده بود . به همین علت بود که پرز تصمیم گرفت که به فکر تمدید قرارداد کریستیانو که تا ژوئن 2015 اعتبار دارد ، افتاد . 
پس از چهار ماه ، فلورنتینو اما بیشتر قضیه را درک کرده است . او فهمیده که مسئله فقط پول نیست . بهترین بازیکن تیمش به این علت فکر رفتن از باشگاه به سرش زده که حس می کند که برای عناوین فردی که بسیار برایش مهم هستند ، توسط باشگاه حمایت نمی شود و به همین علت پرز سعی دارد که هر طور شده مسئله را ختم به خیر کند .
مسئله روابط کریستیانو و فلورنتینو بر سر چند سوء تفاهم به کدورت گراییده شده است . این دو هرگز به هم نزدیک نبوده اند . از یک طرف شخصیت رونالدو طوری است که سخت می توان به او نزدیک شد و از طرفی پرز نیز شخصی نیست که بخواهد به بازیکنان تیمش نزدیک شود چرا که از تجربه دوره اول حضورش در باشگاه درس گرفته و نمی خواهد که به ستارگان تیمش رو بدهد .
کریستیانو همه چیز را در دلش نگه می داشت و سعی می کرد ناراحتی هایش را بروز ندهد اما ناگهان در روز 30 آگوست در زوریخ و در مراسم بهترین های یوفا که به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد ، همه چیز به هم ریخت . آن روز او به اینیستایی باخت که ساندرو راسل ، مدیر بارسا ، خوزه ماریا برتموئو ، نایب رئیس و آندونی زوبیزارتا ، مدیر ورزشی این باشگاه او را همراهی می کرد . درست یا غلط ، او گمان می کرد که حضور امیلیو بوتراگوئنو باعث شده که کم اهمیت جللوه داده شود . به جز مدیر روابط آکادمیک ، فقط پدرو لوپز ، نایب رئیس سوم باشگاه در مراسم حضور داشت . دو روز بعد ، رونالدو به مدیر گفت که از این قضیه چقدر ناراحت شده است .
کریستیانو خود را بازیکنی بی بدیل می کند چرا که توانسته در رئال در 166 بازی 167 گل به ثمر برساند ، رکوردی که هیچ کس در تاریخ 110 ساله باشگاه به آن نرسیده بود . پس برایش قابل درک نیست که در باشگاه خودش کسی او را به عنوان یک ستاره بی نظیر نمی داند و به ضرس قاطع او را بهترین بازیکن جهان نمی داند . مثل کاری که بارسلونا با مسی کرد یا یونایتد در مورد خود او انجام می داد .
رونالدو اعتقاد دارد که این عدم حمایت آکادمیک باعث می شود که برای جوایز انفرادی ، نتواند آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار گیرد . او از این که در باشگاه از بنزما و اوزیل به عنوان برندگان آتی توپ طلا صحبت می کنند ، در حالی که خودش هر ساله جزء بخت های اصلی این جایزه است ، کاملا ناراضی است .
از طرفی او اعتقاد دارد که هیچ کس از سران باشگاه در مورد توهین های خارجی و انتقادات رسانه ای علیه این بازیکن پرتغالی واکنشی ندارد .

در فکر رفتن
در حال حاضر ، کریستیانو برایش هیچ اهمیتی ندارد که دو سال از قراردادش باقی مانده و می خواهد که در پایان فصل برود . او به اطرافیانش گفته که فعلا به پیشنهاداتش توجهی ندارد چرا که مسئله اش پول نیست اما مشکلش این است که از دست باشگاه راضی نیست . کریستیانو معتقد است که در یونایتد یا هر باشگاه دیگری ، با او برخوردی می شود که در حد تعصب و حرفه ای گری او می شود . او اغلب به دوستانش می گوید :" این جا به من احترام نمی گذارند . "
او توانست که در لالیگای اخیر نقش درخشانی داشته باشد و سهم بزرگی در قهرمانی رئال ایفا کند ، اما برخی هواداران در برنابئو همچنان او را شخصیتی مغرور می دانند . رونالدو هنوز فراموش نکرده که یک سال پیش در استادیوم پس از شکست به بارسلونا ، توسط بخش زیادی از هواداران هو شد .
اما به هر صورت در مورد مسئله تمدید قرارداد او نیز نکات مهمی وجود دارد . فلورنتینو نمی خواهد تراز مالی باشگاه را به هم بزند . کریستیانو با مالیات سالانه 25 درصد ، دستمزد 10 میلیون یورویی دریافت می کند . یعنی کریستیانو سالانه 12.5 میلوین یورو برای باشگاه هزینه دارد . اما با توجه به این که "قانون بکام" که باعث می شد مالیات کمتر شود ، لغو شده است ، مالیات به 52 درصد خواهد رسید که رشد قابل توجهی است .
با یک حساب و کتاب سر انگشتی مشخص می شود که اگر دستمزد رونالدو در قرارداد جدیدش به سالانه 15 میلیون یوور برسد ، رئال باید برای او سالی 31 میلیون یورو بپردازد ، یعنی دو و نیم برابر حالت فعلی. به همین علت است که تمدید قرارداد بازیکن پرتغالی تبدیل به یک سرگیجه شده و باشگاه می خواهد که با مسائلی نظیر پاداش ، تبلیغات و ... آن را حل کند . شاید رفتن کاکا در ژانویه بتواند یک کمک بزرگ باشد چرا که باعث می شود که بار پرداخت سالانه 10 میلیون برای یک بازیکن نیمکت نشین برداشته شود .

همراهی در زوریخ
رئال سعی کرده که از زمان جمله معروف " ناراحت هستم و باشگاه از این قضیه اطلاع دارد " در اوایل سپتامبر ، با رونالدو خوب تا کند . فلورنتینو که چشم به انتخابات سال بعد دارد ، تصمیم گرفته که روابطش با رونالدو را عادی سازی کند و به ستاره تیمش محبت کند .
دیروز روزنامه مادرید ال موندو گزارش داد که این مدیر در نظر دارد که در مراسم توپ طلا که 17 دی در زوریخ برگزار می شود ، رونالدو را همراهی کند . کاری که پیش از این هرگز انجام نداده بود .
کارمندان باشگاه مطمئن هستند که همه چیز حل می شود و آب سردی به این قضایا ریخته می شود . فلورنتینو می داند که رئال در شرایط فعلی بیش از هر چیز ینیاز به آرامش دارد و حالا در نظر دارد که کریستیانو را آرام کند .

 



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo