برنامه های فلورنتینو برای تغییر در روشهای انتخابات
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
فلورنتینو این هفته در جلسه سیاستگذاران باشگاه ، پیشنهاداتی در جهت تغییر قوانین انتخابات ریاست باشگاه خواهد داشت . یک جلسه در روز سه شنبه برگزار می شود و دیگری پنجشنبه . بدین ترتیب برای کاندیداتورها قوانین سرسختانه ای خواهد شد .
قرار است که سن و مقدار عضویت در باشگاه دچار تغییراتی شود . نحوه رای دادن نیز دچار تغییراتی می شود و از سیستم های جدیدتر برای رای گیری استفاده خواهد شد .

محدودیت های کانداتوری
مدیر رئال باید مدت زیادی عضویت باشگاه را به عهده داشته باشد ، نزدیک بیست ، سی سال . از طرفی باید 15درصد از بودجه باشگاه یعنی حداقل 80 میلیون یورو را در حساب بانکی خود در یکی از بانک های معتبر اسپانیا داشته باشد . از طرفی خارجی ها نمی توانند ریاست باشگاه را به عهده بگیرند .

رای دهی پیشرفته
در طول رای گیری قبلی برای جلوگیری از تقلب ، همه کاندیداها باید سر صندوق می رفتند و رایشان را می فرستند . حالا به شیوه الکترونیکی و سریع تر این کار امکان پذیر تر است . دوره گذشته فلورنتینو تنها کاندیدا بود .

تغییرات
طبیعتا حفظ هیئت گزینگر و کمیته انضباطی برای جلوگیری از تخلف در انتخابات خیلی مهم است و قرار است که این کمیته حداقل تا بعد از انتخابات تغییری نداشته باشد و به انتخابات ریاست باشگاه نظارت کند .

واکنش ها
کارلوس مندوزا ، مدیر انجمن معاملات رئال مادرید می گفت :" تلاش می کنیم که هیئت گزینگر و کمیته انضباطی را تا جایی که ممکن است حفظ کنیم . "
یوخنیو مارتینز براوو که احتمال دارد یکی از رقبای فلورنتینو باشد می گوید :" این که پیش از جلسه قانونگذاران اتفاقات این جلسه لو برود کار درستی نیست . به نظرم تغییر کارت های رای گیری بی احترامی به اعضاست . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo