کایخون و زدن 7 گل در 9 بازی چمپیونزلیگی
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مورینیو پس از بازی با آژانس گفت :" کایخون همیشه در ذهن من است . " عجیب هم نیست چرا که زندگی در مورد این بازیکن آکادمی همیشه ثابت است . او وظایفش را درست انجام می دهد . مقابل آژاکس ، این بازیکن باز هم از فرصتش استفاده کرد و در 90 دقیقه دو گل زد .
اما سودرسانی کایخون در چمپیونزلیگ بیشتر می شود . در سطح قاره ، این بازیکن آکادمی تقریبا در هر بازی چمپیونزلیگ یک گل زده است . او در 9 بازی که در این تورنمنت داشته هفت گل زده است . در حقیقت او سه بار در اروپا برای رئال دبل کرده است . او دوازدهمین بازیکن تاریخ اروپاست که سه بار در جام باشگاه ها دبل می کند .
پارسال او در این تورنمنت پنج گل زد . در مرحله گروهی مقابل دینامو زاگرب و آژاکس در دو بازی پیاپی دبل کرد . گل دیگرش هم در بازی برگشت مرحله یک چهارم در برنابئو مقابل آپوئل نیکوزیا بود . او در دوره قبلی چمپیونزلیگ در پنج بازی پنج گل زد که آمار خوبی است .
امسال اما آمارش آن قدر درخشان نبوده اما در سه بازی حضور داشته است . مقابل آژاکس دبل کرد تا به رکورد 7 گل در 9 بازی برسد که آمار فوق العاده ایست .
کایخون در 54 حضورش در پیراهن رئال ، 18 بار گلزنی کرده است . بازیکن سابق اسپانیول در لالیگا در 36 بازی شش گل زده است و در کوپا نیز در شش بازی پنج بار گلزنی کرده است . او در تمامی تورنمنت ها به جز سوپرکاپ اسپانیا گل زده است . در این مدت کریستیانو با 81 ، بنزما با 39 و هیگوائین با 34 گل آماری بهتر از او داشته اند و چهارمین گلزن برتر تیم بوده است .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo