کریستیانو ، سریع ترین فوتبالیست جهان
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/03/primera/1354494787_461292_1354495002_noticia_normal.jpg کریستیانو شنبه شبی جادویی را داشت . او گل اول را زد ، پاس گل دوم را به اوزیل داد و دو بار توپش به تیرک خورد . او همان کریستیانوی روزهای بزرگ بود . تاثیرگذار و البته سخاوتمند . شنبه پس از بازی به رئال مادرید تی وی گفت :" شب بزرگی برای ما بود . خوب بازی کردیم و دو گل زدیم . برد خیلی مهمی بود . انتظار بازی مشکلی را داشتیم اما بهتر از آنها بویدم . همیشه برندن دربی خوب است . " 
کورتوا پس از بازی در مورد گل ستاره پرتغالی گفت :" توپ خیلی سریع آمد و مهارش غیرممکن بود . نمی توانستم به آن برسم . کریستیانو کاشته زن خیلی خوبی بود . " کاسیاس پس از این گل زیر لب می گفت :" عجب گلی ، عجب گلی !"کریتسیانو از 11 آوریل به بعد نتوانسته بود که کاشته ای را گل کند ، دفعه قبلی هم مقابل کورتوا در اتلتیکو بود .
در شش فصل اخیر ، کریستیانو بیشترین گل را از روی نقطه کاشته در لالیگا زده است . (10) آرانگو و مسی با شش و بنیات ، کاسورلا و ژاوی با پنج کاشته پس از او هستند . در سه دربی اخیر از ده گلی که رئال زده ، کریستیانو شش گل زده و سه پاس گل داده است .
ابولا دیروز به مقایسه کریستیانو و سرعتش با اوسین بولت ، قهرمان دوی سرعت المپیک پرداخت . بازیکن رئال 96 متر را در 10 ثانیه دوید (9.6 متر بر ثانیه) در حالی که سرعت دونده سرشناس به 10.4 متر بر ثانیه می رسید . در اشپیگل گفت که سرعت کریستیانو به 33.6 کیلومتر بر ساعت رسیده تا سریع ترین فوتبالیست حرفه ای جهان باشد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 13 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo