راموس: مورينيو سرمربي ايده‌آل رئال مادريد است
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مدافع باشگاه رئال مادريد معتقد است که سرمربي پرتغالي بهترين گزينه براي هدايت اين تيم است.سرخيو راموس در پيروزي شب گذشته رئال در دربي مادريد عالي بازي کرد و عملکرد خوبي را مقابل مهاجمان اتلتيکو به نمايش گذاشت.وي در اين باره اظهار داشت: بازي هوشمندانه و خوبي داشتيم. خوشحاليم زيرا در چنين مسابقاتي مهم نيست که روند خوبي را طي کرده‌ايد يا خير. مي‌دانستيم که بايد ببريم و 3 امتياز را به دست آوريم و توانستيم با کنترل بازي به هدفمان برسيم.

مدافع رئال افزود: شايد در شروع بازي کمي سخت بود. آنها با قدرت دفاعي فراواني ظاهر شدند و به سختي توانستيم کنترل بازي را در دست بگيريم. تلاش کرديم تا بر بازي مسلط شويم. در گذشته زندگي نمي‌کنيم. بايد امشب پيروز مي‌شديم زيرا نمي‌توانستيم بيش از اين شکست بخوريم. وقتي همه در سطح خودمان بازي کنيم شکست ما سخت مي‌شود.راموس با اشاره به گلزني رونالدو و اوزيل در بازي شب گذشته ادامه داد: کريستيانو بي‌وقفه تلاش مي‌کند و ما از گلزني وي خوشحاليم. من از گل او تعجب نکردم زيرا در تمرينات از روي ضربات ايستگاهي زياد گل مي‌زند. او اخيرا مورد انتقاد قرار گرفته است و اکنون به انتقادها پاسخ داد. اوزيل اغلب ترجيح مي‌دهد پاس گل بدهد تا اينکه گل بزند اما گل‌ها نتيجه مسابقه را رقم مي‌زنند. از گلزني او خوشحاليم زيرا گل او باعث شد اختلاف ما با اتلتيکو بيشتر شود.مدافع رئال مادريد در خصوص حضور مورينيو در زمين قبل از شروع مسابقه گفت: او با ما وارد زمين نشد. به ما گفته شده بود بازي کنيم و تمريناتمان را انجام دهيم. او سرمربي ايده‌آل براي رئال مادريد است.

پس از پيروزي در دربي، سفيدپوشان خود را براي ديدار سه‌شنبه شب مقابل آژاکس آماده مي‌کنند. مدافع رئال در اين‌باره گفت: احترام بسيار زيادي براي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان قائليم. اگرچه به دور بعد صعود کرده‌ايم اما براي پيروزي بازي مي‌کنيم. هر تيمي که مقابل ما باشد، آنها را شکست مي‌دهيم.



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 12 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo