"یک دربی مثل همیشه "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

مرجع خبري رئال مادريد : بوی دربی می آید . رئال و اتلتیکو در یکی از مهمترین مسابقاتشان در سالهای اخیر در برنابئوو به مصاف هم خواهند رفت . در حقیقت سالها بود که اتلتیکو به عنوان تیمی پائین تر در جدول به مصاف رئال می آمد . 
رئال نسبت به حریف دیرینه اش برای این بازی چیزی بیش از حیثیت برایش مهم است . رئالی ها می خواهند که تردیدها را از بین ببرند و نشان دهند که تیمی براینبردهای بزرگ هستند و هنوز می خواهند که در نبرد لالیگا دوام بیاورند .
در نقطه مقابل ، اتلتیکو مادریدی است که در سالهای اخیر بهتر شده است . رتبه آنها در جدول نشان می دهد که از نوامبر 2011 که سیمئونه آمده چه روندی را طی کرده اند . نزدیک به یک سال پیش بود که گرگوریو مانزانو جای خود را به مربی آرژانتینی داد و حالا سیمئونه کاملا سفید و قرمز ها را عوض کرده است .
طبیعتا اتلتیکو می خواهد مقابل رئال یک نتیجه آبرومند کسب کند اما در این مرحله از فصل بی تردید آنها گرگی در لباس بره خواهند بود . درست است که رئال مادرید 13 سال است که به اتلتیکو نباخته اما این باعث شده که برای بازی آتی ، ولع تیم سیمئونه بیش از همیشه باشد .
به هر صورت به برخی دلایل پیروزی در این بازی برای رئال خیلی مهم است . اول این که تردیدها رفع می شوند . دوم این که فاصله با اتلتیکو به پنج می رسد و رئال به رده دوم جدول نزدیک تر می شود و سوم این که رئال به بارسلونا اثبات می کند که هرگز عقب نمی کشد .
به همین علت است که دربی برنابئو یک بازی حساس خواهد بود . هواداران در این بازی باید فقط و فقط پشت تیمشان باشند تا یک پیروزی ارزنده بدست آید .
میگل آنخل دایاز


کل حرفات یطرف.....جمله اخرتم یطرف


فقط و فقط حمایت




تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 11 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo