سبویا دربی را از دست داد ، کورتوا می رسد
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/29/primera/1354150561_986818_1354150610_noticia_normal.jpgمرجع خبري رئال مادريد : سبویا رودریگز در بازی اتلتیکو مقابل خائن مصدوم شد و بازی برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا را از دست داد . بازیکن اروگوئه ای روی یک استارت دچار مصدومیتی جدی شد و بازی مقابل رئال را از دست داد . 
این مصدومیت در دقیقه 39 بازی به وجود آمد که بازیکن اروگوئه ای ناچار شد که جایش را به سل نیگز بدهد .
اما کورتوا بعید است که مشکلی برای بازی با رئال داشته باشد . او بازی اخیر تیمش در کوپا را به علت مصدومیت از دست داد . او به علت سرماخوردگی شرایط خوبی نداشت و تصمیم گرفت که استراحت کند اما احتمالا برای دربی شنبه آماده خواهد بود . البته باید منتظر ماند و دید که شرایطش چطور پیش می رود .
او سال گذشته بدترین بازیهایش در دروازه اتلتیکو را در دربی ها داشت که در دو بازی تیمش هشت گل خورد که او هم از مقصران اصلی بود . کورتوا در بازی رفت در برنابئو در دقیقه 22 روی بنزما پنالتی کرد و اخراج شد . تا پیش از این لحظه ، اتلتیکو با نتیجه 0-1 پیش بود . کریستیانو پنالتی را به گل بدل کرد تا شرایط دربی عوض شود و رئال با نتیجه 4-1 برگردد . در بازی برگشت هم کورتوا گلی را از فاصله بسیار دور از کریستیانو خورد که بسیاری واکنش او روی این صحنه را احمقانه خوانده بودند .
کورتوا اخیرا جزء سه گزینه فینالیست جایزه پسر طلایی قرار گرفته است . جایزه ای که به بهترین بازیکن زیر 21 سال اروپا توسط توتو اسپورت داده می شود . دروازه بان بلژیکی برای این جایزه باید با الشعراوی و ایسکو رقابت کند .

کورتوا با گروه تمرین کرد
اتلتیکو روز پنجشنبه به تمریناتش برای بازی با رئال برگشت که تایبوت کورتوا ، دروازه بان بلژیکی این تیم بدون مشکل در تمرینات حاضر شد . از طرفی سبویا نیز پس از مصدومیتش مقابل خائن تست داد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 10 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo