مورينيو:خيلي ازمربيان بزرگ چمپيونزليگ را‌نبرده‌اند
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
او هواداران چلسي را «فوق‌العاده» خواند و گفت شنيدن شعاري که آن‌ها با سرود مخصوص لادونا موبايل ساخته بودند از عجيب‌ترين لحظات زندگي‌اش بوده است .ژوزه مورينيو سرمربي موفق و جنجالي تيم فوتبال رئال مادريد در مصاحبه با کانال تي‌وي‌اي درباره رويا‌ها و عملکردش از آغاز دوران مربيگري صحبت کرد. او گفت: «مربيان بزرگي هستند که هرگز چمپيونزليگ را نبرده‌اند. پس من هم اگر يکي بيشتر نبرم باز هم کارنامه پرباري خواهم داشت و از نظر شخصي کامل خواهد بود.»
مربي پرتغالي در مورد آينده‌اش در مربي‌گري گفت: «هنوز سال‌هاي زيادي از دوران فوتبالي‌ام باقي مانده. اگر بتوانم سومين چمپيونزليگ را با يک کشور ديگر ببرم مثل اين مي‌شود که تنها مربي شده‌ام که در سه ليگ انگليس، ايتاليا و اسپانيا قهرمان شده‌ام.»
در صورتي که مورينيو بتواند با رئال مادريد قهرمان اروپا شود اولين و تنها مربي خواهد بود که توانسته ليگ قهرمانان در فرمت جديد را 3 بار تصاحب کند.
مورينيو همچنين فلش‌بکي به گذشته زد و درباره باخت سال گذشته برابر بايرن در ضربات پنالتي گفت: «به آن فکر کرده‌ام. نمي‌توانم قبول کنم که شانس نقش اصلي را ايفا کرده. فکر مي‌کنم بايد بعضي چيز‌ها بهتر شود.»
مربي پرتغالي همچنين درباره قهرماني تيمش در سوپرکاپ امسال و غلبه بر بارسا اين‌طور پاسخ داد: «اين يک تابوشکني بود. خيلي‌ها فکر مي‌کردند که رئال فقط مي‌تواند بارسا را در يک فينال يا تک‌بازي شکست دهد نه در يک رفت و برگشت. اما ما برديم و خوب بازي کرديم و اين مي‌تواند به معناي پايان يک دوره براي يک تيم باشد.»
آقاي خاص اشاره‌اي هم به برد فصل قبل در ماه آوريل برابر بارسا در نيوکمپ کرد: «به بازيکنانم گفتم بايد شکست‌شان دهيم. تساوي هم مناسب ما نبود. مي‌دانستيم که مي‌توانيم برنده باشيم.»
مورينيو در ادامه دقايقي هم از علت جدايي‌اش از اينترميلان صحبت کرد: «براي سومين بار بود که رئال به سراغم مي‌آمد. ديگر نمي‌شد دست رد به سينه‌شان بزنم. بدون رئال کارنامه‌ام تکميل نمي‌شد.»
مورينيو در پايان گريزي هم به دوران حضورش در انگليس زد. او هواداران چلسي را «فوق‌العاده» خواند و گفت شنيدن شعاري که آن‌ها با سرود مخصوص لادونا موبايل ساخته بودند از عجيب‌ترين لحظات زندگي‌اش بوده است.

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo