کارشناس داوری آس : قضاوت فاجعه بار روکی
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/21/champions/1353532951_672516_1353533517_noticia_normal.jpgمی گویند با نگاه به چهره افراد می شود حالشان را فهمید . چهره روکی گویای همه چیز بود . او کاملا هراسان بود . در خطا گرفتن هایش اشتباه کرد اما و اصلا نمی دانست که باید چگونه کارت نشان دهد و کاملا می ترسید . در نهایت در دقیقه 72 پنالتی عجیبی را از اربلوا گرفت و معیارهایش برای دو تیم اصلا مشابه نبودند .
داور ایتالیایی خودش هم نمی دانست دارد چه کار می کند . میان آربلوا و آگوئرو یک برخورد ساده انجام شد . شاید حتی کمی همدیگر را لمس کردند اما اصلا چیزی نمی شد گفت . در این صحنه ها به هیچ وجه نمی توان پنالتی گرفت و بدتر از آن نیازی به کارت زرد دادن نبود .
در دقیقه 9 ، زابالتا ، کریستیانو را سرنگون کرد . درست است که آوانتاژ داد اما باید کارت زرد نشان می داد و اشتباه کرد . در دقیقه 31 ، اگر به آربلوا کارت نشان داد باید به آگوئرو هم می داد . در دقیقه 59 یک اشتباه دیگر داشت . خاوی گارسیا بیرون محوطه جریمه روی سر آربلوا خراب شد اما خطا نگرفت . در دقیقه 60 دوباره اشتباه کرد . کارت زردی که به خاطر هند راموس نشان داد ناعادلانه بود چرا که برخورد توپ به دست مدافع رئال غیرعمد بود . پنج دقیقه بعدش خطای کریستیانو را در محوطه جریمه گرفت که عجیب بود چرا که اتفاقی نیافتاد . البته پنالتی هم نبود .
دو دقیقه بعدش ، کمپانی کلا توپ را ول کرد و کریستیانو را زد . این اتفاق در دقیقه 81 هم تکرار شد . در هر دو مورد روکی رویش را به طرفی دیگر کرد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 3 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo