پوزو ، بازیکن 16 ساله ای که با سه میلیون از رئال به سیتی پیوست
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
خوزه آنخل پوزو ، مهاجم 16 ساله مالاگایی سال گذشته به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان آکادمی رئال حالا نماد جدید آکادمی سیتی است . او که می دانست در رئال فرصت پیدا نمی کند ، با سه میلیون یورو از والدبباس راهی کشور انگلیس شده است .
سیتی با این که می توانست با توجه به این که این بازیکن جوان هنوز 16 ساله نشده بود با رئال به توافق رسید که رقمی کهکشانی برای این بازیکن بپردازد . خریدی که شاید گرانترین خرید در رده نوجوانان باشد .
این بازیکن و وکیلش به طور محرمانه این قرارداد را بستند . هیچ کدام از دو طرف نمی توانستند که قضیه را علنی کنند و این قضیه کاملا پنهانی انجام شد .
باشگاه انگلیسی با این هدف این مهاجم را خرید که بتواند آکادمیش را رشد دهد . پوزو در کنار آگوئرو و سیلوا چندین بار در تمرینات سیتی شرکت کرده است . او پیراهن شماره 55 را می پوشد هر چند که در تیم زیر 16 سال سیتی بازی می کند . او در دوره بعدی مسابقات نکستژن که شبیه مسابقات چمپیونزلیگ زیر 15 سال است شرکت کرده بود . او چند هفته پیش مقابل تیم نوجوانان یوونتوس هم بازی کرد .
پوزو مهاجمی است که سبک بازیش شبیه داوید ویاست . قد این بازیکن فقط 1.70 سانتی متر است اما قدرت بدنی خوبی دارد و تمرینات بدنسازی خوبی را انجام داده است .
پوزو به همراه برادرش ایکر در منچستر زندگی می کند . او در انگلیس سعی می کند که از نظر فوتبالی پیش رفت کند .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 1 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo