مورینیو :" من جایزه سازمان لیگ کشورهای انگلیس ، پرتغال و ایتالیا را برده بودم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/20/champions/1353436616_786144_1353436900_noticia_normal.jpgخوزه مورینیو ، مربی رئال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سیتی در پاسخ به سوالی در مورد احتمال بازگشت به لیگ انگلیس در سال آینده گفت :" پایبندی به قراردادم تا 2016 ؟ فردا یک بازی چمپیونزلیگی داریم و این قضیه برایم جذابیتی ندارد . ترجیح می دهم در مورد بازی صحبت کنم . "
بازگشت به انگلیس:" هرگز نمی توانم حسم را راجع به انگلیس پنهان کنم . هر چند که شاید برخی خوششان نیاید . من علاقه ویژه ای به انگلیس دارم . همیشه بازیهای مشکل و مشکلی در آن جا وجود داشته اند اما لذت برده ام . "
انتخاب گواردیولا به عنوان مربی سال سازمان لیگ :" از این تصمیم خوشحال شدم چرا که قبلا آن را در انگلیس ، پرتغال و ایتالیا برده بودم . این برایم خیلی جدید بود . از این که نبردم بسیار استقبال می کنم . از بردن لالیگا راضی بودم . "
صد تایی شدن در چمپیونزلیگ :" دو دوره برتر ، دوره هایی بود که در فینال برنده شدم و چیزی است که همیشه می خواسته ام . لحظات منفی هم دو نیمه نهایی است که در ضربات پنالتی باختم که همیشه دردناک است . هم با رئال م و هم با چلسی . البته یک بازی هم بود که از نظر دادن در موردش منع شده ام (اشاره به نیمه نهایی مقابل بارسلونا در سال 2011)
منچستر سیتی :" آنها در ابتدا از تیمهای مدعی قهرمانی بودند . اما از نظر انگیزه می توانند در جمع چنین تیمهایی به شمار بیایند . به هر حال طبیعی نیست که سیتی این قدر زود اوت شود هر چند که این هم بخشی از فوتبال است . آنها در مشکل هستند و این برایشان نا امیدی است . آنها می توانند ما و دورتموند را ببرند اما با هشت امتیاز اوت شوند .
بازی رفت :" از لحظه اول می دانستیم که گروه مشکلی داریم و ممکن است که در مرحله گروهی یک یا دو بازی را ببازیم و هر اشتباه تاوانش را دارد . گروه های آسان تری هم بودند چرا که رئال ، دورتموند و سیتی رویای قهرمانی داشتند و آژاکس هم امتیازات زیادی گرفت . در مادرید واکنش خوبی داشتیم . "
بنزما :" وقتی تیم خوب باشد ، برای مهاجمان بهتر است . در مورد بازی با اتلتیک از خوبی های کریم نوشته شد اما کل تیم خیلی خوب بود . "
اسین :" او مصدوم بود و نتوانست سفر کند . موراتا ، مارسلو و هیگوائین هم نیامدند . "
تورنمنت های متفاوت :" لالیگا ، لالیگاست . هر تورنمنت مشخصه های خودش را دارد . در انگلیس فاصله میان دو تیم اول و بقیه این قدر زیاد نیست . چهار ، پنج تیم شانس قهرمانی دارند . لیگ انگلیس رقابت بیشتری دارد . من در انگلیس ، ایتالیا و اسپانیا بودم و از نظر حرفه ای تجربیاتی کسب کردم . هر کشور تفاوت های خودش را دارد . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 1 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo