په په :" تاوان اشتباهات گذشته را می پردازم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/20/champions/1353436509_228927_1353437540_noticia_normal.jpgپه په در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با منچستر سیتی در استادیوم اتحاد گفت :" من به عنوان دوست کریستیانو دوست دارم او مدت زیادی در رئال بماند اما این باشگاه است که باید قراردادش را تمدید کند . "
کریستیانو و توپ طلا :" برای بسیاری کریستیانو در دنیا بهترین است . او با ما کمک کرد تا قهرمان شویم . اما مقصر این که او وجهه خوبی پیدا نکرده تا حد زیادی مطبوعات هستند . مطبوعات ابهام ایجاد می کنند و او را " آدم بده " می نامند . برای ما مهم است که خوشحال باشد و می خواهیم به او کمک کنیم که این جایزه را ببرد . "
آینه رونالدو :" این به خود کریستیانو بستگی دارد . فقط ، او ، وکیلش و باشگاه آینده را می دانند . من به عنوان یک دوست ، می خواهم که مدت زیادی در رئال بماند اما باشگاه باید قراردادش را تمدید کند . برای من خوب است که تا مدتها ادامه یابد ."
آگوئرو و منچستر سیتی :" او بازیکن بزرگی است و سیتی نیز تیمی بزرگ با بازیکنانی بزرگ است که مهمترین قضیه ذهنیتشان است چرا که 90 دقیقه تلاش خواهند کرد . ما توانایی بردن در آن جا را داریم . سبک بازی خودمان را داریم و باید به سبکمان پایبند باشیم و کاری که مربی بخواهد را انجام بدهیم . این بازی مهمی است و باید برنده شویم . در یک گروه مشکل همیشه باید کار درست را انجام دهیم و این چیزی است که برایش تلاش می کنیم . "
کتک کاری با بازیکنان لوانته :" بحث ها پس از بازی با لوانته پیش آمد و در بازیهای دیگری هم ایجاد می شود . تقریبا در نزدیک به 60 درصد بازیها هیچ درگیری پیش نمی آید و طوری القا می کنند که انگار قرار بوده کسی را بکشم . من تاوان اشتباهات گذشته را می دهم .عادلانه نیست اما در این جا هستم تا کارم را انجام دهم و از پیراهن رئال دفاع کنم . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 1 / 9 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo