پیغام فرستادن برنابئو به فلورنتینو در مورد یورنته
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
بازی شنبه گذشته مقابل اتلتیک با یک سورپرایز از سکوها همراه بود . رئال حریفش را گل باران کرد اما یکی از بخش های جالب بازی مربوط به زمانی بود که سکوها پیغام مشخصی را به جایگاه ویژه و فلورنتینو پرز فرستادند .
زمانی که بیلسا دید که شرایط تیمش بحرانی است تصمیم گرفت که فرناندو یورنته را وارد زمین کند . این بازیکن این فصل پس از اختلافاتی که با مدیران اتلتیک پیدا کرد ، تصمیم گرفت که قراردادش را تمدید نکند و از طرفی جایگاهش در ترکیب اصلی را به آدوریز واگذار کرد . رفتنش از اتلتیک قریب الوقوع به نظر می رسد و او می تواند به طور رایگان به هر تیمی که بخواهد بپیوندد . او یکی از با استعداد ترین بازیکنان حال حاضر اتلتیک است و خرید چنین مهاجمی بدون پرداخت پول ، یک نعمت است .
هواداران رئال از این قضیه خبر داشتند به همین علت شمار زیادی از هواداران در زمان ورود وی به زمین نامش را صدا زدند . پیغام مشخص بود : برنابئو ، یورنته را دوست دارد و بدش نمی آید که این بازیکن را به خدمت بگیرد . این بازیکن در سن 27 سالگی کوله باری از تجربه را در اختیار دارد و سابقه قهرمانی جام جهانی را دارد .
بی تردید فلورنتینو نیز این شعارها را شنید . مدیر رئال به نوعی توانست که یک نظرسنجی جمعی از برنابئو در مورد این مهاجم داشته باشد . در سالهای گذشته یورنته مد نظر رئال بود اما خریدش محتمل نشد .
هیگوائین و بنزما ، دو مهاجم فعلی رئال از بهترین مهاجمان حال حاضر اروپا و جهان هستند اما در بازیهای بزرگ ، به حدی افت می کنند که شاید نبودشان در ترکیب بهتر از بودنشان باشد . به همین خاطر خرید یک مهاجم سوم در کنار آنها که ظرفیت نیمکت نشینی هم داشته باشد ، آن هم با قیمت رایگان گزینه بدی نیست .
اما این را هم باید در نظر داشت که هدف اصلی فلورنتینو در خط حمله ، رادامل فالکائو نام دارد . مهاجم کلمبیایی یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال دنیاست . به هر صورت فعلا یورنته را باید آب نمک بخواباند ...

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 30 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo