لاس :" از مربی تیم بیشتر از رئال می ترسم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
لاس ، بازیکن خوش تکنیک گینه ای ، علاقه زیادی به پاکو خمز ، مربی رایو دارد . او در مورد بازی با رئال گفت :" چیزی برای ترس وجود ندارد ، مثل کل تیم آرام هستم . بازیهای خوبی مقابل رئال داشته اما نمی دانم که چه می شود . می خواهم که در ابتدا بازی کنم و بعد ببینیم چه می شود . " وی در مورد تقابل با رئال در برنابئو در سال گذشته گفت :" ما عالی شروع کردیم اما در نهایت به حقمان نرسیدیم . پس از بازی مارسلو با من دست داد و به خاطر بازیم به من تبریک گفت . " و در مورد په په گفت :" در زمین فوتبال از هیچ کس نمی ترسم . " لاس در مورد پاکو خمز گفت :" او همیشه بالای سر من است و می گوید که چه کار کنم . مربی خیلی خوبی است و از فوتبال خلی چیزها را می داند . او شخصیت خاصی دارد . از او بیشتر از رئال می ترسم . " و در پایان گفت :" بازی با رئال آسان نیست . باید خیلی تلاش کنیم . باید در کنار هم باشیم . "

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo