کاکا :"از اوزیل به عنوان یک دوست تمجید می کنم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/14/primera/1352917878_460319_1352917952_noticia_normal.jpgکاکا شروع فصل خوبی داشت و کم کم می خواهد جایاه خود را در رئال کسب کند . او توانسته که جایگاهش در تیم ملی برزیل را تثبیت کند و حالا قرار است در بازی دوستانه در کلمبیا با ایالات متحده حاضر باشد . وی در مصاحبه با ال دیاریو در مورد شرایطش در رئال صحبت کرد .
وی می خواهد تا پایان قراردادش در رئال بماند ، قراردادی که تا 2015 اعتبار دارد . وی می گوید :" با رئال دو سال و نیم دیگر قرارداد دارم و می خواهم در این جا بمانم و از فوتبالم لذت ببرم . "
او در مورد روابطش با مورینیو گفت :" روابطم با مربی یک رابطه بسیار حرفه ایست . من به تصمیمات او احترام می گذارم و سعی می کنم از فرصت هایی که برای بازی دارم استفاده کنم . این یک رابطه حرفه ایست . با هم تیمی ها هم رابطه خوبی داریم . رقابت در گروه وجود دارد و این عادی است . اوزیل بازیکن بسیار خوبی است و به عنوان یک هم تیمی ، یک بازیکن و یک دوست او را تمجید می کنم . رقابت در باشگاه بزرگی نظیر رئال باید وجود داشته باشد . "
بازیکن برزیلی می گوید که با وجود بالا رفتن سنش همچنان جا برای پخته تر شدن دارد :" می خواهم که توانایی های فنی خود را افزایش دهم و حالا پخته تر و باتجربه تر شده ام . در طول ده سال حضور در فوتبال حرفه ای ، حالا بیشتر در خدمت تیم ملی و رئال مادرید هستم . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 25 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo