رويانيان:به جاي بارسلونا از رئال بازيکن مي‌گيرم
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به جاي بارسلونا از رئال مادريد بازيکن مي‌گيرم.محمد رويانيان پس از حضور در نمايشگاه بين‌المللي و جلسه با مسئولان همراه اول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اين فوتبال عادت کرده‌ام که به من اتهام بزنند اما من به بزرگ‌تر از خودم احترام مي‌گذارم و اين بار هم جواب ياوري را نمي‌دهم، چون اينطور بهتر است.وي افزود: پرسپوليس 30 ميليون هوادار خونگرم دارم و همه آنها مي‌گويند که ما نياز به هافبک داريم. من هم طبق فرمايش هواداران اين کار را انجام دادم.رويانيان تاکيد کرد: آپيا امشب به کشورش باز مي‌گردد. ما با 4 گزينه خارجي صحبت کرده‌ايم. همچنين 2 گزينه خوب خارجي داريم. بزرگترين گزينه ما براي عقد قرارداد بزرگترين بازيکن ليگ برتر ايران است يعني رضا حقيقي. مطمئن باشيد ايشان را رها نمي‌کنم چون بازيکن با ارزش، جوان و دوست‌داشتني است.

مديرعامل پرسپوليس گفت: جعفري، مديرعامل فجرسپاسي دوست دارد که حقيقي به پرسپوليس بيايد اما ياوري نمي‌گذارد. ياوري سرهنگ است و از ما بزرگتر. من ايشان را بسيار دوست دارم. اميدوارم که حقيقي هرچه سريعتر به ما اضافه شود و به جز ايشان هم به دنبال يک بازيکن ديگر هستيم.

وي تاکيد کرد: 2 هافبک جوان را در اين فصل لازم دارم. اگر با ايراني‌ها به صورت قطعي به توافق نرسيم قطعا با خارجي‌ها مذاکره جدي خواهيم کرد. برخي آقايان که دوست ندارم اسم‌شان را بياورم يعني آقاي فتح‌الله‌ زاده با ما قرارداد نوشته‌اند که ساموئل به پرسپوليس بيايد اما بعدا نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد.رويانيان تاکيد کرد: استقلال هافبک‌هاي بسيار خوبي مثل نکونام دارد. ساموئل را من نخواستم خودشان خواستند او را بفروشند که من هم با توافق با فتح‌الله‌زاده قرار شد مابقي پول او را بدهم تا او پرسپوليسي‌ شود اما به يکباره همه چيز تغيير کرد. خدا کند فجري‌ها از اين کارها نکنند.

وي درباره مذاکره با بازيکنان بارسلونا نيز گفت: هواداران بدانند بزرگترين هافبک دنيا را به ايران مي‌آورم، از بارسا نه بلکه از رئال مادريد بازيکن مي گيرم تا پرسپوليس قدرتمند شود.

رويانيان درباره ايمون زايد نيز گفت: متاسفانه زايد بنا بر دلايلي چون در ايران برايش سخت مي‌گذشت پرسپوليس را ترک کرد. فضاي ايران به مزاج زايد خوش نمي‌آمد. ما الان نياز به هافبک داريم نه مهاجم و دفاع. با قدرت مي‌گويم بهترين و بزرگترين‌هاي ايران را در خط دفاع و حمله را در اختيار داريم و اميدوارم که در نيم‌فصل اين عزيزان بتوانند به پرسپوليس کمک کنند. باز هم مي‌گويم اول به فکر گزينه ايراني خواهم بود و اگر نشد با خارجي‌ها صحبت مي‌کنم. پولش هم از زير سنگ با تلاش و کوشش زياد به دست مي‌آورم و هيچ ترسي از اين موضوع ندارم.

وي افزود: ما بايد بدون چون و چرا قهرمان مي‌شديم اما در 5 بازي اول باختيم و ضربه سختي خورديم. جايگاه ما با اين بازيکنان بالاتر از مقام اول بود و بايد قهرمان مي‌شديم. البته اگر توطئه نشود قطعا شرايط ما بهتر خواهد شد.



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo