رائول :" رئال باید به ارزشهایش پایبند باشد "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Nov_14/raul-gonzalez_99_port_sobretitular.jpgرائول گونزالس همچنان شیفته رئال مادرید است . با این که اکنون در السد به سر می برد ، شماره 7 اسطوره ای توانسته که هویت و ذات رئالی خود را حفظ کند .
او که در همایشی در قطر شرکت کرده بود ، در خلال بازی پیشکسوتان رئال و بارسا با فرناندو هیرو ، پدخا میاتوویچ ، گئورگی هاکی دیدار کرد . والتر دی سالوو ، بدنساز اسبق رئال این همایش را طرح ریزی کرده بود.
در بحث ها خاطرات زیادی گفته شد . فرناندو هیرو به یاد آوری اولین بازیش در رئال پرداخت :" پیش فصل بود ، کاپیتان ما در رختکن با ما دیدار کرد و با جدیت به ما یادآوری کرد :" آقایان ، ما رئال مادرید هستیم و نمی توانیم هیچ بازی را ببازیم ، چه رسمی باشد و چه دوستانه . امروز هم همین طور . "
رائول هم که مدام با هواداران و حضار عکس می گرفت ، یادآوری کرد :" من خوش شانس بودم که زمانی اولین بازیم را انجام دادم که بزرگان زیادی در رختکن بودند . آنها حواسمشان به من بود . هیرو ، سانچیس ، بویو ، ردوندو ، آلکورتا و ... برای رئال بازی دوستانه وجود ندارد ، همیشه باید خوب بازی کند ، تصویر خوبی ارائه دهد ، به حریفان احترام بگذارد و به ارزشها بها دهد . ارزشهایی که دی استفانو پایه گذاری کرده و باعث شده که این تیم این قدر فوق العاده شود و احترام حریفان را بر انگیزد . "
پدخا میاتوویچ در مورد رئال با استفاده از تجربیاتش به عنوان بازیکن و مدیر ورزشی صحبت کرد :" اشتباه است که فکر کنیم با داشتن یک بودجه خوب ، بازی کردن یا مدیریت در رئال آسان است . این باشگاه بی همتاست و فشارش هم بی نظیر است . هیچ چیز شبیه آن وجود ندارد . در رئال باید همیشه برنده باشی . البته چگونه بردن هم برای هواداران مهم است . "
هیرو نیز یک خاطره را یادآوری کرد :" یادم است که در خانه با اسپورتینگ بازی می کردیم . اولین بازی فصل پس از بردن چمپیونزلیگ بود . 2-0 بردیم اما زیبا بازی نکردیم . پس هواداران ما را هو کردند . "
رائول سپس اشاره کرد که :" رئال مادرید بسیار بزرگ است پس توقعات هم در آن بالاست . اگر پیش فصل در چین هم باشد باید خوب بازی کنی چرا که این برای بازیکنان و باشگاه مهم است . "
نقش کاپیتان در توجیه نفرات جدید و آشنا کردن آنها با ارزشهای باشگاه مهم هستند . هیرو شروع به شوخی کردن با رائول کرد :" یک کاپیتان دوم در تیم بود که خیلی بدتر از اولی بود . مدام گریه می کرد و از من می خواست که بیشتر برایش حرف بزنم . " که حرفش با شلیک خنده حضار همراه شد .
میاتوویچ در مورد اهمیت کاپیتان گفت :" این یک گروه است ، فکر نمی کنم که فقط یک لیدر داشته باشد . اول باید از خودت یاد بگیری و بعد به بقیه یاد بدهی . مثلا رائول را از اولین روزی که دیدم فهمیدم که لیاقت کاپیتانی در رئال را دارد . او با شخصیت ترین بازیکن جوانی است که در عمرم دیده ام . "
هیرو اعتقاد دارد که تکنولوژی های جدید مفید نیستند :" امروزه با اینتر و شبکه های اجتماعی ، سخت است که بتوان روحیه گروهی را به تیم اضافه کرد . به همین خاطر است که مهم است که چطور بازیکنان با تجربه ای نظیر ژآوی و اینیستا شخصیت را به اعضای تیمشان اضافه کنند . "
رائول یادش است که چطور در زمان کاپلو ، بازیکنان در شب قبل از بازیهای چمپیونزلیگ دور هم جمع می شدند :" با هم صحبت می کردیم و سعی می کردیم که حریف را آنالیز کنیم و همه چیز را برای خودمان حل کنیم . جو متفاوتی وجود داشت . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo