دنیس :" ژاگائف ؟ با بهترین های جهان در رئال بازی می کنم"
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://estaticos04.marca.com/imagenes/2012/11/14/futbol/equipos/real_madrid/1352898912_extras_mosaico_noticia_1_1.jpgدنیس چریشف اکنون در اردوی تیم ملی روسیه در کراسنادور بسر می برد تا بتواند اولین بازی ملی خود را زیر نظر فابیو کاپلو انجام دهد . این بازیکن سرعتی چپ پا در مورد بازیهای آتی خود ابراز امیدواری کرد که بتواند موفق باشد .
وی در مورد برخوردی که با او در زمان حضورش در اردوی روسیه شد گفت :" کاپلو به من خوش آمد گفت و به من گفت که خوشحال است که بازیکنی پیدا شده که حرفش را بفهمد . با هم اسپانیایی حرف می زنیم . هم تیمی ها هم خیلی خوب بودند . جو فوق العاده ای وجود داشت . "
وی در مورد حضور در کنار ژاگائف ، آکینفیف و کرژاکوف در این اردو گفت :" آنها بازیکنان بزرگی هستند و برایشان باید احترام قائل بود اما حقیقت این است که من این شانس ار داشته ام که در رئال در کنار بهترین های جهان باشم . فعلا لقبی به من نداده اند . در تیم زیر 21 سال به من می گفتند " اسپانیایی " و در اسپانیا مرا " روسی " صدا می زنند . "
دنیس در مورد انتخاب تیم ملی روسیه گفت :" تصمیم مشکلی بود . من در روسیه متولد شده بودم و فکر کردم که باید برای آنها بازی کنم اما همیشه گفته ام که اسپانیایی هم هستم . "
وی در مورد تشابهات کاپلو و مورینیو گفت :" فقط چند بار با فابیو کاپلو تمرین کردم اما او روی پرس کردن بعد از لو رفتن توپ اهمیت می دهد ، در رئال هم همین طور است . فکر نمی کردم که روزی زیر نظر کاپلو کار کنم . رویایش را داشتم اما حالا که به حقیقت پیوسته باید سخت تلاش کنم . "
دنیس در مورد پدرش که زمانی بازیکن اسپورتینگ گیخون بود نیز گفت :" باید منتظر بود . امیدوارم مقابل آمریکا اولین بازیم را انجام دهم . پس از آن گام بزرگی از دوران فوتبالم را برداشته ام و باید به تلاش ادامه دهم . پدرم به من می بالد و خوشحال است . این جا در مورد بازیکنان رئال خیلی از من می پرسند و در مورد زمین تمرین هم پرسش های زیادی می شود . "
وی در مورد پیشرفتش و حضور در کاستیا در این فصل گفت :" هرگز نباید نا امید شد و باید تا لحظه آخر جنگید . بالاخره مزد تلاشت را می گیری . البته به نظرم حالا بخش سخت کار رسیده است . پدرم به خوبی به من یاد داده که چطور با فشار ها کنار بیایم . "
چریشف در مورد شانس هایش برای رسیدن به تیم اصلی رئال گفت :" رقابت در رئال خیلی بالاست . از فرصت حضور در تیم ملی روسیه خیلی خوشحالم . بی تردید از اعضای کاستیا خیلی ممنونم . بدون آنها به این جا نمی رسیدم . من از حالا دارم لذت می برم و فعلا خیلی زود است به این فکر کنم که همچون ناچو و موراتا بخشی از تیم اصلی رئال می شوم . برای رسیدن به تیم اصلی سخت تلاش می کنم اما فعلا باید به کاستیا کمک کنم که جایگاه خوبی در جدول پیدا کند . "
دنیس در مورد مورینیو گفت :" البته که او به آکادمی توجه دارد . ناچو ، موراتا ، الکس و خوزه رودریگز امسال دقایقی در تیم اصلی بازی کردند و اگر شانسی نبود فرصت پیدا نمی کردند . برای ما یک انگیزه است تا سخت تلاش کنیم و اولین فرصتمان را پیدا کنیم . از مورینیو به خاطر فرصتی که به من در جام برنابئو داد ممنونم . "
این بازیکن روسیه ای در مورد گل موراتا به لوانته گفت :" اصلا سورپرایز نشدم . آلوارو را سالهاست که می شناسم . امیدوارم به روند رو به رشدش ادامه دهد . خوشحال می شوم اگر مهاجم ثابت تیم اصلی شود . "
دنیس در مورد این که پس از گلزنی به هوئسکا نزد توریل رفت هم می گوید :" باید از او تشکر می کردم . درست است که دوسال کمتر با او بودم اما او دستاوردهای تیمی مهمی داشته است . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo