"غیبت مارسلو ، دردناک تر از حد معمول"
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مارسلو ویرا سیلوا جونیور یا همان بهترین مدافع چپ جهان . مدافعی است که می تواند از جناح خودش بازیها را عوض کند و دست به کارهای غیرمعمولی بزند . او یک خنجر زهر آلود از سمت چپ است که می تواند حریف را کاملا ویران کند.
بی تردید بسیاری از مشکلات رئال در فاز تهاجمی در بازیهای اخیر مربوط به نبود او بوده است . او بازیکنی است که نبودش در رئال می تواند باعث از دست رفتن برخی امتیازات شود و شاید وقتی رئال بدون او می برد ، باید این برد را ارزشمند تر هم قلمداد کرد .
تا پیش از مصدومیتش ، رئال فوتبالی تهاجمی ارائه می داد . او در آمستردام خوشی درخشید و بازی رئال را راه انداخت . در نیوکمپ هم عملکرد خوبی داشت . بی تردید بدون او بازگشت مقابل سیتی هم محتمل نبود . نقش او در زمین از بسیاری از عناصر تدافعی بهتر بوده است .
مورینیو در غیاب او از بازیکنانی نظیر آربلوا و اسین استفاده کرد که شاید از نظر تدافعی می توانستند تجربیاتشان را اضافه کنند اما از نظر هجومی نمی توانستند دست به کار خاصی بزنند .
مارسلو باعث می شود که هم تیمی هایش هم بهتر بازی کنند . به خصوص رونالدو . همکاری او با ستاره پرتغالی فوق العاده است و به نوعی او را راه می اندازد .
بسیاری از گلهای بازیکن پرتغالی با کمک بازیکن برزیلی در سالهای اخیر به ثمر رسیده اند و بی تردید نبود مارسلو خیلی دردناک تر از یک مدافع ساده است . حالا باید منتظر بازگشتش ماند .

تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo