مورینیو حاضر نشد موراتا را به توریل قرض بدهد
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/13/primera/1352845656_117762_1352858293_noticia_normal.jpgاختلاف مورینیو با توریل و کاستیاش را از والدبباس تا طبقه چهارم برنابئو ، همه می دانند . نشانه دیگر مربوط به دوشنبه گذشته بود که بخش جدیدی از این عدم اتفاق نظر رخ داد و مربی کوردوبایی باز هم بازنده میدان بود .
توریل در حالی باید شنبه مقابل رکرتیووی سرجیو بارخوان قرار می گرفت که تقریبا هیچ گزینه ای در خط حمله نداشت . خسه که تا قبل از محرومیت دو جلسه ای خود آقای گل بود ، از هفته بعد می داند به میادین برگردد . چریشف نیز راهی اردوی تیم ملی بزرگسالان روسیه شده بود تا زیر نظر کاپلو باشد . بدین ترتیب هیچ گزینه مناسبی برای مهاجم نوک نمانده بود . توریل با باشگاه تماس گرفت و از مورینیو خواست که از موراتا استفاده کند .
مهاجم 20 ساله ، یکشنبه هشت دقیقه مقابل لوانته بازی کرده بود و گل پیروزی را زده بود تا روی تیتر تمامی روزنامه های ورزشی برود . توریل می خواست که با حضور او ، جای نبود مهاجمان تیمش را پر کند اما مورینیو حاضر نشد که موراتا را به او بدهد چرا که اعتقاد داشت که دوشنبه روز استراحت بازیکنانش است و موراتا نباید بازی کند .
مورینیو به توریل پیغام فرستاد که موراتا در تمرین سه شنبه قرار است که با تمام قوایش حاضر شود و حق بازی برای کاستیا را ندارد . شرایطی که در این فصل چیز جدیدی نیست . موراتا امسال 810 دقیقه از لیست تیم اصلی خط خورده و مورینیو به او چراغ سبز نشان نداده تا از موراتا استفاده کند . موراتا امسال فقط 445 دقیقه برای کاستیا بازی کرده است . دوشنبه گذشته ، این بازیکن از سکوهای دی استفانو بازی دوستانش را تماشا کرد که کاستیا شکست خورد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo