گفته های بازیکنان و مربی بعد از بازی
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
مورینیو :"   من  با  موراتا  قرارداد   بستم   و    نگذاشتم    برود"                            

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/11/primera/1352674096_133672_1352674451_noticia_normal.jpg خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید آلوارو موراتا را برای خودش مصادره کرد و گفت :" این بچه از نظر ذهنی خیلی آکادمی بود و امیدوار بودم که با این چیزهایی که این روزها می خواند از نظر ذهنی تخریب نشود . کسی که او را به تیم اصلی آورد ، به سه پیش فصل برود و نگذاشت که برود و قرارداد تیم اصلی با او بست ، من بودم . " 
مربی پرتغالی باز هم از جایگاهش به عنوان مربی رئال استفاده کرد و به اشخاص دیگر نظیر والدانو کنایه انداخت :" من مسئول رفتن پدرو لئون هستم اما مسئول رفتن نگردو و ماتا نیستم . مهم این است که موراتا از نظر شخصیتی و بازیگری پیشرفت کند . باید آرام آرام حرکت کند . ما هیگوائین و بنزما را داریم که این باعث می شود مورات ابازی نکند . اما با احتساب بازیها ، حضور در لیست ها و حضور در نیمکت ، باید گفت که او بازیکنی است که در سه بازی اخیر برای تیم اصلی بازی کرده است . اولین بازیش در سالهای گذشته بود . او حرکت می کند و در مسیرش گام بر می دارد . "
وی با تمجید از برخی بازیکنانش گفت :" دی ماریا و کایخون عالی کار کردند . آنها هرگز در چنین شرایطی بازی نکرده بودند و تیم باید عادت می کرد . ما سه امتیاز بسیار مهم را به اندوخته های تیم اضافه کردیم . "
مربی پرتغالی در مورد کریستیانو پس از شکافته شدن ابرویش گفت :" حالش خوب نبود . نه تنها در آغاز بازی بلکه بین دو نیمه . پس از آن ضربه بینایی یک چشمش را از دست داده بود و بین دو نیمه هر دو را . غیرممکن بود که ادامه دهد . وقتی به مادرید برویم بستری می شود . "
مربی ستوبالی در مورد زمین بازی که بیشتر شبیه زمین واترپولو بود نیز گفت :" فوتبال زمستانی همین است . ما فقط می خواستیم بازی خودمان را زیر باران انجام دهیم . همه سعی کردند که لذت ببرند . ما مشکلاتی داشتیم اما این فوتبال زمستانی است . باید عادت کرد و سبک بازی را به آن عادت داد . باید بدانیم که چطور بازی کنیم . هماهنگی مهم است . لوانته در مقابل ما جنگ راه انداخته بود . به شایستگی بردیم . این بازی برای همه مشکل بود . من هرگز در یک بازی با چنین مشکلاتی حاضر نشده بودم . تصمیم گرفتیم که به 2-4-4 عادت کنیم چرا که شرایط بازی این گونه بود . در چنین بازیهایی هر کس گل بزند می برد . در نهایت ما دو تا زدیم . واکنش خوبی داشتیم . تیم شخصیت و نیروی خودش را داشت . بدون کریستیانو کارمان مشکل بود . دی ماریا و کایخون بر خلاف زمین که خیلی بد بود ، بازی خوبی داشتند . پس از آن نوبت گلزنی بچه بود که باعث شد سه امتیاز را بگیریم . "
مورینیو در مورد داوری بازی نیز گفت :" پنالتی مشخص بود . داور خیلی خوب کار کرد اما کمک داور روی گل لوانته اشتباه کرد ، آفساید بود . مردم یک بازی زیبا را ندیدند اما یک جنگ صادقانه را تماشا کردند . "                                                                                                                                                                                                                                                         موراتا :"    ناچو    گفته    بود   که   گل    می زنم "                                                             

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/12/primera/1352674948_013925_1352675108_noticia_normal.jpg آلوارو موراتا شادترین مرد زمین پس از زدن گل به لوانته بود . وی با زدن گلش ، دو امتیاز رئال را زنده کرد . 
این مهاجم سعی کرد که جنجال های اخیر در مورد آکادمی را فراموش کند از مورینیو تمجید کند :" او در تابستان نگذاشت که بروم . به من کمک کرد تا بهتر شوم و همیشه از او ممنون خواهم بود . "
وی در مورد تقسیم خوشحالی خود با ناچو که روی نیمکت نشسته بود هم گفت :" او را بغل کردم چرا که روی نیمکت کنار او نشسته بودم و گفته بود که گل می زنم . خیلی خوشحالم و می دانستم که دیر یا زود گل خواهم رسید . دو سال پیش هم مقابل لوانته بازی کردم که مانوا توپم را گرفته بود ..."                                                                                                                                                                                                                          راموس :" انگار    بایستروس     خیلی     بوکس    دوست    دارد !"                                

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/12/primera/1352675986_332609_1352676123_noticia_normal.jpgبازی خشن لوانته داد رئالی ها را در آورده بود . راموس با انتقاد از نحوه بازی حریف در مورد لگد و مشت پرانی بایستروس ، مدافع 37 ساله لوانته گفت :" او همیشه می خواهد جلب توجه کند ، اگر بوکس دوست دارد باید خودش را وقف آن کند به جای فوتبال . " 
به نظر می رسد که این مدافع پس از بازی به رختکن رئال رفته و درگیری به راه انداخته است . راموس گفت :" درگیری در رختکن پیش نیامد اما برخی افراد هستند که جنبه باخت ندارند . فقط می خواهند دست به هر کاری بزنند تا نتیجه بگیرند . ما نمی خواهیم دشمنی کنیم اما از ناجوانمردانی خسته شدیم . این اولین بارشان نبود . خوانلو و بایستروس همیشه همین طوری هستند . "
وی در مورد صحنه پنالتی روی کایخون گفت :" باید این صحنه را ببینم و بعد بگویم که تو بوده یا بیرون . هر کسی یک چیزی می گوید و نمی دانم چه شده است . "
راموس در مورد آرنجی که ناوارو به کریستیانو زد نیز می گوید :" ابروی کریستیانو شکافته بود و پنج تا بخیه خورده بود . البته طبیعتا از من نپرسید چرا . "                                                                                                                                                                                                 کایخون :"    آکادمی    درخشید "                                                                                                                                                                                                                              
خوزه کایخون ، بازیکن رئال مادرید پس از پیروزی مقابل لوانته با گل آلوارو موراتا ، جوان اول آکادمی گفت که مشخص شد که مورینیو روی آکادمی حساب می کند . "
وی به کانال پلاس گفت :" گاهی برخی بیش از حد عادی صحبت می کنند . برخی در مورد آکادمی حرف زدند و حالا دیدیم که مربی روی آکادمی حساب می کند . وقتی به آنها فرصت داده شود ، می درخشند . "
وی افزود :" امروز شرایط زمین خوب نبود اما باید با آن عادت می کردیم . نمره قبولی گرفتیم . در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم و برای موراتا خوشحالم چرا که از فرصتش استفاده کرد و حالا سه امتیاز داریم . "
وی البته می داند که بارسلونا تفاوت امتیاز " کافی " با رئال مادرید دارد و گفت که رئال باید سخت تلاش کند و سه امتیاز ها را جمع کند.      
           
                 



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 23 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo