دیوپ :" این یک دزدی بود "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/12/portada/1352675968_373957_1352676072_noticia_normal.jpg بایستروس ، ورود به رختکن رئال برای درگیری را تکذیب کرد و گفت :" فقط می خواستم بروم و حال رونالدو را بپرسم . هیچ چیز دیگری نبود . " 
اما در اواخر بازی ، پاپه دیوپ و خوانلو پس از بازی به انتقاد شدیدی از داوری تیمشان مقابل رئال پرداختند . بازیکن سنگالی در کنفرانس مطبوعاتی با چهره ای خشمگین گفت :" این یک دزدی بود و باید این را گفت . همین بس است . "
خوانلو نیز انتقادات سنگینی داشت :" این شرم آور است که داور رفتار اهانت آمیزی با لوانته داشت در حالی که به بازیکنان رئال چشمک می زد . وقتی پیش او می رفتیم مدام تهدید ، تهدید و تهدید می کرد . عملکردش تاسف بار بود چرا که پنالتی نبود و روی گل دوم خطا نبود . نمی توان گفت که عمدی نبوده است . اگر رئال می باخت ، لالیگا تمام می شد و داور نمی خواست طور شود . همیشه همین است . "
وی افزود :" داوران اعصاب آدم را به هم می ریزند . مورینیو همیشه دفترچه اش را باز می کند اما خود او بیشترین بهره را می برد . در پایان همه خیلی خوشحال بودند که انگار که رئال مادرید لالیگا را برده بود . البته ما هم خوشحال شدیم چرا که معنیش این است که لوانته چقدر مهم است . توهین هایی هم صورت گرفت . هم درون و هم بیرون زمین . "
وی در پایان گفت :" خبری از دعوا نبود . مسئولان امنیتی اصلا نمی گذاشتند رئالی ها را لمس کنیم . می دانستیم باید بجنگیم . لالیگا باید در این جا مشخص می شد و نمی خواستند که فاصله به ده یا یازده امتیاز برسد . من یک لگد در آن جا پراندم اما آنها شروع به جیغ زنی می کردند . په په طوری جیغ زد که من فکر کردم بله برانش است . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 22 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo