سابقه درگیری کریستیانو با کی روش به علت حضور در پست مهاجم نوک
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/11/primera/1352629960_053337_1352630260_noticia_normal.jpg "کریستیانو مقابل لوانته مهاجم نوک می شود " مورینیو این را اعلام کرد تا پیش از بازی در والنسیا تردیدها را از بین ببرد . مورینیو می داند که باید چه کار کند اما چاره ای ندارد . برای کریستیانو حضور در پست مهاجم نوک آسان نیست . شاید ساده به نظر برسد اما این باعث می شود که این بازیکن قوای تهاجمی خود را از دست بدهد . 
در جام جهانی آفریقای جنوبی ، کریستیانو پس از حضور در پست مهاجم نوک از کی روش انتقاد کرد و پس از بازی با اسپانیا مربی وقت تیم ملی پرتغال را زیر سوال برد . پرتغال در جام جهانی مهاجمانی نظیر لیدسون و هوگو آلمیدا را داشت اما ترجیح می داد که آنها را روی نیمکت بنشاند . کریستیانو پستش را دوست نداشت چرا که باعث می شد کمتر توپ بگیرد . او ترجیح می داد که کمی عقب تر بازی کند تا راحت تر بتواند بار تیم را بکشد . اما با حضور بنتو این شرایط عوض شد . کریستیانو در یوروی اخیر در پست مهاجم نوک قرار نگرفت و بهترین بازیهایش را انجام داد .
با رئال هم کریستیانو سابقه اعتراض به پستش را دارد . در نیمه نهایی چمپیونزلیگ در فصل 11-2010 مقابل بارسا در برنابئو ، کریستیانو مهاجم نوک شد که پس از بازی گفت :" این گونه بازی کردن را دوست ندارم اما باید عادت کنم چرا که از من این را می خواهند ... " کریستیانو در فینال کوپا دل ری 2011 البته در پست مهاجم نوک بازی کرد و گل زد . البته زمانی گل زد که آدبایور وارد زمین شده بود و پست رونالدو کمی عقب تر رفته بود . به هر صورت امشب مقابل لوانته به نظر می رسد که رئال چاره دیگری ندارد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 22 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo