لوانته 1-2 رئال مادرید / آکادمی نگذاشت مورینیو غرق شود
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
رائول جدید آکادمی رئال مادرید ، آلوارو موراتا توانست که مانع از آن شود که لالیگا غیرممکن شود . 
این موراتا بود که در دقیقه 85 به مورینیو اثبات کرد که آکادمی آن قدر ها هم که او در هفته های اخیر به آن تاخته ، بد نیست ، بلکه جوان دلیری نظیر آلوارو موراتا می تواند یک گل سه امتیازی بزند و در شبی که هیگوائین و بنزما نبودند ، نشان دهد که چیزی از آنها کم ندارد .
شاید فقط در لالیگا و برای بازی های رئال مادرید بتوان مشاهده کرد که بازی در یک زمین باتلاق گونه که گردش توپ در آن به سختی انجام می شد ، لغو نمی شود تا در سطح اول فوتبال دنیا نیز یک واترپولوی درجه یک به معرض عموم برسد !
از همان ابتدای بازی هم مشخص بود که این بازی کاملا غیرمنتظره خواهد بود . مورینیو نیز می دانست که شاید تنها راه رسیدن به دروازه لوانته ، استفاده از شوت یا ضربات آزاد باشد که از این حربه بهترین استفاده را هم برد .
در همان آغاز بازی و دقیقه 2 ، بازیکنان لوانته که به شدت شبیه تیمهای حاشیه خلیج فارس بازی می کردند ، کریستیانو را مصدوم کردند . این داوید ناوارو بود که با ضربه آرنجش ، صورت کریستیانو را غرق خون کرد تا ناچارا کادر پزشکی رئال ، این بازیکن را مجبور به بخیه زدن ابرویش کند .
اما ستاره پرتغالی کم نیاورد و با وجود مصدومیت هم روی ارسال ژابی و برگشت ناقص مدافعان لوانته ، با یک ضربه روپا دروازه حریف را گشود تا نشان دهد که برایش فرقی ندارد که مصدوم باشد یا نباشد ، او به هر حال کار خودش را می کند و گل می زند .
زمین خوردن چند باره دی ماریا در نیمه اول به علت لغزش زمین و خشونت زیاده از حد بازیکنان لوانته ، از نکات بامزه نیمه اول بود که صحنه های خنده داری را برای تماشاگران پدید آورده بود .
در همان آغاز نیمه دوم ، این کاسیاس بود که با دو سوپر واکنش ، مانع از آن شد که شرایط وخیم شود . ایکر توپهایی را گرفت که فقط اسطوره ای نظیر او می تواند مهارش کند .
تعویض آلبیول با رونالدو نشان می داد که برنامه مورینیو در نیمه دوم ، حفظ نتیجه 1-0 و استفاده از ضد حملات است . آلبیول در پست هافبک دفاعی در کنار اسین و ژابی بازی می کرد ، بدین ترتیب رئال مادرید در ضد حملات می توانست از فرصت هایش استفاده کند .
روی دو کرنر ، رئال مادرید دو موقعیت عالی بدست آورد . یکی را په په به تیرک زد و دیگری را راموس ، برای دومین بار در این فصل از چند سانتی متری دروازه به اوت زد تا رئال مادریدی که گل نمی زد ، روی لغزش زمین و اشتباه په په ، دروازه اش گشوده شود .
دقایقی پس از گل ، روی اشتباه عجیب آلبیول نزدیک بود که دروازه رئال باز شود که این صحنه ثمره ای در بر نداشت . البته در همین لحظات ، مونیز فرناندز به اشتباه پنالتی کایخون روی حرکت عالی کاکا را گرفته بود . ژابی اما این پنالتی را خراب کرد تا شک و شبهه ای پدید نیاید .
اما معجزه از زمانی شروع شد که مورینیو بالاخره شاید به اجبار و از روی نداشتن گزینه ای دیگر ، به موراتا که به شدت یادآور رائول اسطوره ایست اعتماد کرد . آلوارو روی یک ارسال ضربه آزاد توسط ژابی با هوشیاری دروازه حریف را گشود و نشان داد که آکادمی بر خلاف اعتقادات مورینیو ، چیز بدی نیست !
به هر صورت رئال مادرید با این پیروزی عجیب ، توانست که فاصله اش را با بارسلونا حفظ کند . طبیعتا بردن در چنین استادیوم هایی فقط با غرور و تعصب رئالی ها امکان پذیر است .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 22 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo