تلاش رئال برای تمدید قرارداد ژابی تا 2016 / تمدید هیگوائین رسمی می شود
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 رئال مادرید در مرحله پیشرفته ای از تمدید قرارداد ناخدای کشتی تیم ، ژابی آلونسو به سر می برد . قرارداد بازیکن تولوزایی در 30 ژوئن 2014 به اتمام می رسد (در سال 2009 قراردادی پنج ساله بست) و رئالی ها با وکیلش اینیاکی ایبانیز صحبت کرده تا قراردادش برای دو فصل دیگر یعنی تا 2016 که این بازیکن به 34 سالگی می رسد ، تمدید شود . در ژانویه فقط 18 ماه از قرارداد این بازیکن باقی خواهد ماند و زنگ خطر برای تمدید قرارداد این بازیکن به صدا در خواهد آمد چرا که یک سال بعدش این بازیکن می تواند به طور آزادانه با هر باشگاه دیگری مذاکره کند . رئال باید سخت تلاش کند که پیش از این مدت ، کار را تمام کند . 
در ساختمان برنابئو همه خوشبین هستند :" اگر ژابی بخواهد بماند ، ادامه می دهیم . او را می خواهیم . " این بازیکن عزیز و با ارزش است و حتی سال گذشته بدون آن که خودش بخواهد ، باشگاه دستمزدش را سالانه یک میلیون یورو افزایش داد تا پاسخ عملکرد خوبش را بدهد (از 3.5 به 4.5 رسید) این بازیکن از رفتاری که رئال با او داشته خوشحال است و بدش نمی آید حداقل دو سال بیشتر در این باشگاه بماند .
این بازیکن در سن 30 سالگی ، در اوج پختگی فوتبالی خود بسر می برد . مورینیو او را قطعه ای کلیدی می داند . این بازیکن امسال 1281 دقیقه بازی کرده که فقط ایکر (1440) ، کریستیانو (1440) و راموس (1350) بالاتر از او بوده اند . در بازی با ساراگوسا نبودش کاملا به چشم می آمد . ژابی در رختکن یک الگو و نماد است و در نظرسنجی اخیر آس نیز 83 درصد از هواداران خواستار تمدید قراردادش شدند .

تمدید قرارداد هیگوائین ، در آینده ای نزدیک
توافقات برای تمدید قرارداد هیگوائین در پایان سال گذشته انجام شود . 22 می بود که در ساختمان برنابئو ، پس از آن که ال پیپیتا از شرایطش در تیم ابراز نارضایتی کرد و پیشنهاداتی جدی از یوونتوس و سیتی داشت ، خورخه هیگوائین ، پدر این بازیکن با مورینوی بر سر مفاد تمدید قرارداد به توافق رسیدند . مهاجم آرژانتینی بدین ترتیب دستمزدش از 3.8 به 4.5 میلیون یورو می رسد و تا 2017 یا 2018 در این باشگاه می ماند (قرارداد فعلیش تا 2016 است)
در ابتدا قرارداد بود که تمدید قرارداد در کریسمس رسمی شود اما با توجه به مصدومیت ال پیپیتا ، باشگاه می خواهد که به این بازیکن که در هفتمین سال حضورش در این باشگاه بسر می برد ، لطف ویژه ای داشته باشد و او را سورپرایز کند و این کار را زودتر انجام دهد . هیگوائین از سال 2007 همیشه بر خلاف جریان آب حرکت کرده است . حالا شماره 20 رئال مادرید دوباره اعتماد خوزه مورینیو را به خود جلب کرده است . (125 دقیقه بیشتر از بنزما فیکس بوده است) اما حالا به علت مصدومیت اخیرش باید سه هفته از میادین دور باشد .
هیگوائین به خوبی توانسته که جایگاهش در تیم مورینیو را تثبیت کند . بنزما در فصل 12-2011 گزینه محبوب مربی پرتغالی بود اما به نظر می رسد که ال پیپیتا آرام آرام دارد کاری که با رونالدو ، رائول ، کاسانو ، نیستلروی و هونته لار کرد را با کریم تکرار می کند.



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo