وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 آینده سانتیاگو برنابئو ، پر پیچ تر از ان چیزی که انتظار می رفت . در ابتدا قرار بود که برنده از میان چهار طرح پیشنهادی این روزها اعلام شود . اما رئال فعلا نظر قطی ندارد و به همین علت یک بار دیگر به آرشیتکت ها فرصت داده تا طرح هایشان را از نظر چشم انداز استادیوم بهبود بخشند و حتی اگر نیاز بود ، مدل جدیدی ارائه کنند .
فعلا گزینه آلمانی جی ام پی که توسط ریباس ارائه شده گزینه محبوب تر است . اما در نظرسنجی ها از هواداران ، طرح نورمن فاستور که توسط رافائل لاهوز ارائه شده ، محبوب تر است.
اما طرح های لاملا و مونئو - هرزگ که دومی توسط آرشیتکت سوئیسی ارائه شده شانس کمتری دارند و باید تلاش کنند که با بهبود طرحشان آن را دوباره ارائه کنند .
رئال مادرید می خواهد بهترین پروژه ممکن را انتخاب کند و به همین علت تردید های زیادی وجود دارند . قرار است که پوسته برنابئو یک مدل ابدی و دست نیافتنی شود و از مد نیافتد . به همین خاط رریسک بالاست .
گزینه ها سعی می کنند که طرح هایشان را بهبود بخشند . در این راه کمپانی بوویس لند که یک شرکت استرالیایی است به باشگاه مشاوره می دهد .
برنابئوی جدید با یک هزینه اقتصادی شدید بهبود بخشیده خواهد شد . روی هر کدام از طرح ها 500 تا 700 هزار یورو سرمایه گذاری صورت می گیرد . برای هر طرح نزدیک به 40 هزار یورو توسط کمپانی ها هزینه صورت گرفته است .
رئال مطمئن نیست که پیشنهاد آلمانی ها بهترین باشد . البته برخی معتقدند که این تاخیر به این خاطر است که فلورنتینو می خواهد برای انتخابات بعدی ، از این طرح به عنوان یک تبلیغ بزرگ استفاده کند . در حال حاضر با توجه به تغییر قوانین ، بعید است که رقیبی جدی برای فلورنتینو پیدا شود اما به هر حال فلورنتینو ریسک نمی کند .
برای اجرایی شدن این طرح نیز 200 میلیون یورو هزینه خواهد شد که بدین ترتیب فلورنتینو دست به یکی از بزرگترین چالش های تاریخ خواهد زد .

یک بارسایی ، گزینه محبوب پرز
در میان چهار گزینه ، طرح پیشنهادی ریباس که از طرح کمپانی آلمانی جی ام پی مطرح شده بیشترین شانس را دارد . اما مشکل این جاست که ریباس عضو رسمی بارسلوناست و فلورنتینو هم این را می داند .
او در انتخابات اخیر مدیریت بارسلونا ، نقش گسترده ای در تبلیغات داشت و سالها در کالج های بارسلونا تحصیل کرده است .

گزینه محبوب پرز
http://s3.picofile.com/file/7551650963/02real41.jpg


گزینه محبوب هواداران
http://stadiumdb.com/img/news/2012/10/02real42.jpg



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo