واران :"مورینیو به من فرصت داد تا خودم را اثبات کنم"
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/09/primera/1352481054_602009_1352481368_noticia_normal.jpgرافائل واران تبدیل به یکی از قطعات کلیدی تیم مورینیو در خط دفاعی شده است . این بازیکن جوان در این مدت به خوبی روند رو به رشدش را پشت سر گذاشته است . او در مصاحبه با بی وین گفت :" ما جامهایی را با هم بردیم . سعی می کنم که در هر چیز جنبه های مثبت را نگاه کنم و این باشگاه نیز خیلی بزرگ است . " 
او شماره 2 را در رئال به تن می کند . شماره ای که چندو ، پانوچی ، میشل سالگادو و آربلوا هم سابقه پوشیدن آن را دارند . او در این باره می گوید :" این برای من یک مسئولیت است اما خوشحالم که این شماره را بدست آوردم . به آن افتخار می کنم . "
وی ادامه می دهد :" مورینیو به من چیزهای زیادی داد . به من فرصت داد و به من اجازه داد تا خودم را اثبات کنم . من نیازهای ورزش قهرمانی را یاد گرفتم . چیزهای زیادی از او یاد گرفتم . "
واران در مورد حضورش در مرکز خط دفاع در کنار په په ابراز خرسندی کرد و البته به تمجید از لانس پرداخت :" شادترین لحظه عمرم وقتی بود که دوران فوتبالم را در لانس شروع کردم ، همین طور لحظاتی که با رئال جام بردم . آمدنم به این جا فوق العاده بود . "
وی در مورد بازی با لوانته هم گفت :" بازی مشکلی خواهد بود . می دانیم که تیم خوبی هستند و باید در تمامی لحظات بازی حواسمان جمع باشد . این بازی خیلی فیزیکی خواهد بود .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo