گفته های بازیکنان و مربی بعد از بازی ساراگوسا
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
آربلوا :" از  آکادمی  استفاده  می کنند  تا به مربی حمله کنند."                                     

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2012/11/03/primera/1351976568_714567_1351976773_noticia_grande.jpgآلوارو آربلوا پس از پیروزی مقابل ساراگوسا در مورد بحث ها در مورد مشکل پیدا کردن مورینیو با آکادمی رئال گفت :" باید نسبت به این بچه ها صبور بود چرا که بهترین بازیکنان جهان در تیم اصلی رئال هستند و هر کسی نمی تواند به جمع آنها اضافه شود . بازیکنان آکادمی بادی به اندازه اوزیل ، رونالدو ، په په و ... خوب باشند . هواداران بازیکنان آکادمی را اگر خوب نباشند ، نمی خواهند . نمی توان پذیرفت که یک تیم با ده بازیکن آکادمی بازی کند و در لالیگا سوم شود . برخی از آکادمی استفاده می کنند تا به مربی حمله می کنند . " 

وی مدعی است که رئال در نیمه دوم بازی با ساراگوسا به علت مصدومیت ها و تعدد بازیها خسته بوده است :" خستگی مشهود بود . بازیهای زیادی انجام دادیم و به خصوص در خط دفاع مصدومانی داشتیم که این یک مشکل است . امیدواریم که بازیکنانی که نیستند هر چه زودتر برگردند . "                                                                                                                                                                                                                                                                        دی ماریا :"  امیدوارم  باز  هم  گل  بزنم "                                                                  

http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Nov_03/Di%20Maria,%202012,%20corre,%20Bernabeu_70_port_sobretitular.jpgآنخل دی ماریا ، بازیکن آرژآنتینی رئال پس از پیروزی مقابل ساراگوسا گفت :" بارسا برده بود و ما باید به هر قیمتی برنده می شدیم . امیدوارم بتوانم شایستگی های فردی خود را همچنان نشان دهم و باز هم گل بزنم . " 

وی افزود :" ساراگوسا خوب کار کرد اما مهم این بود که بردیم . سه شنبه بازی مشکلی مقابل بورسیا خواهیم داشت اما مطمئنیم که می توانیم برنده شویم . "                                                                                                                                                                                                                                                                                         مودریچ :"  دلیلی  ندارد   دورتموند  را   نبریم "                                                             

http://s1.picofile.com/file/7546347632/modric006.jpg لوکا مودریچ مقابل ساراگوسا اولین گلش را برای رئال به ثمر رساند . او زننده گل چهارم بود . پس از بازی گفت :" هر بازی حس بهتری پیدا می کنم . پیش فصل طبیعی نداشتم و باید تنها تمرین می کردم . اما به مرور زمان با بازیهای بیشتر ، حس بهتری پیدا می کنم . "
بازیکن کروات در مورد حضورش به جای ژابی در زمین گفت :" حس خوبی دارم . این پست را دوست دارم . سعی می کنم بهترین بازیم را انجام دهم و هر کاری مربی از من می خواهد انجام دهم . "

وی در مورد بازی با بورسیا گفت :" بازی بسیار مهمی است و زمان اندکی برای آماده سازی نداریم . اما دلیلی برای نبردن این بازی وجود ندارد . "                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               مورینیو :"  نیازی  نبود   خودمان   را   خسته   کنیم "                                              

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/03/portada/1351977972_784091_1351978180_noticia_normal.jpg مورینیو از پیروزی مقابل ساراگوسا خرسند به نظر می رسید اما می داند که یکی از دلایل خوب بازی نکردن تیم ، استراحت دادن به خودش برای بازی با ساراگوسا بوده است . 
برابر تر بودن بازی نسبت به نتیجه :
"در زمانهایی از بازی می شد ساراگوسا را تشویق کرد . ما منسجم نبودیم . در دفاع بله اما در حمله خیر . به همین علت لحظات مشکل زیادی داشتیم . در حملات خیلی فرصت از دست دادیم و فاصله زیادی تا حد خودمان داشتیم . 1-3 نتیجه عادلانه تری بود چرا که ساراگوسا خوب کار کرد و ما برای بردن شایستگی کافی را داشتیم . "

نبود ژابی و خدیرا :
"آن چه که دوست داشتم این بود که بدون ژابی و خدیرا باز هم کار خود را کردیم . دو بازیکنی که در پستی کلیدی نقش مهمی در دو سال اخیر داشته اند . در اوایل اگر یکی از آنها نبود به مشکل می خوردیم و اگر دو تایشان نبودند بیچاره می شدیم ... اما امروز جای هر دویشان پر شد که کار آسانی نبود . هر دو جانشین آنها وظایفشان را به خوبی انجام دادند . مودریچ خوب کار می کند و هماهنگ شده است . بازی کردن در این جا با لیگ انگلیس متفاوت است . از او راضی هستم . "

نیمه دوم آرام :
"بازی را کنترل کردیم و نیازی نبود که به خود زحمت بدهیم . البته در پاسهایمان زیادی کم دقت بودیم . زمانهایی بود که برای جلو بردن توپ مشکل داشتیم . اما علتش مشخص بود چرا که سه شنبه بازی مهمی با بورسیا داریم و مهم این بود که نتیجه بگیریم و خودمان را خسته نکنیم . همه در کنار هم هستیم .تیم خوب است . بازیکنان را به طور کامل نداریم اما مشکلی نیست . "

رکورد 100 برد :
"نمی توانم باور کنم که رسیدن به صد برد این قدر کم زمان ببرد . این ها چیزهایی هستند که شما مطبوعات می سازید و آمار بد از افراد ارائه می دهید . مطمئنا با این رفتار شما ، 50 تا هم تا این زمان زیاد بود . "

فیکس شدن آلبیول :

"واران 19 ساله است و چهار بازی پیاپی انجام داده است . به آلبیول اعتماد داریم . "
                                                                     
                                                                                                                                          
                
                                                                                                                                                       



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 14 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo