مورینیو می خواهد رفیقش را جانشین توریل کند
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://www.realmadridfichajes.com/web/imagen/1351967637.foto_lead.tbl_pulicacion.3181/380/0/nc/LuisCamposCaraIZQ.jpgکسی که قرار است به توریل فشار بیاورد و از جانب مورینیو برای پر کردن جای مربی کاستیا در صورت ناکامی انتخاب شده ، لوئیز فیلیپه هیپولیتو ریس پدروسا کمپوس (اسپونسنده ، 6-9-1964) است . لوئیز کمپوس از دوستان نزدیک مورینیوست که در تابستان گذشته با وجود تجربیات ناموفقش در عرصه سرمربیگری ، به کادر فنی رئال اضافه شد . او بدون این که وظیفه سازمانی مشخصی داشته باشد ، توسط مربی پرتغالی به عنوان یکی از دستیاران در کنار کارانکا ، روی فاریا ، خوزه مورایس و سیلوینو لورو معرفی شد . گفته می شد که وظیفه او جمع آوری اطلاعات در مورد بازیکنانی است که مد نظر رئال هستند (مثلا دیگنه را در بازی لیل - بایرن دید) و حریفان را هم آنالیز می کرد . اما واقعیت این است که همه این کارها را قبلا مورایس هم انجام می داد و هنوز هم انجام می دهد . 
کمپوس که سابقه سرمربیگری و بدنسازی را در تیمهای متوسط پرتغال از سال 1991 دارد ، از سوی مورینیو انتخاب شد تا در صورتی که توریل نتواند در کاستیا نتیجه بگیرد ، جای او را پر کند . اتفاقی که عجیب به نظر می رسد . به خصوص آن که توریل تا 2015 با کاستیا قرارداد دارد و انتخاب جانشین برای او از تابستان گذشته، توهین محسوب می شود .
مورینیو ، کمپوس را از زمان حضورش در خیل ویسنته می شناسد ، تنها تیمی که توانست پورتوی مورینیو را در فصل 04-03 شکست دهد . این مربی سال قبلش دو تیم را روانه دسته دوم کرده بود : ویتوریا ستوبال و ورزیم . او در سال 2005 از مربیگری بازنشسته شد و به تفسیر فوتبال روی آورد و در سال 2010 یک دی وی دی در مورد متدهای مربیگری بیرون داد . سال بعدش در اسپانیا با مورینی وآشنا شد و رفاقتشان ادامه یافت .
کمپوس به شدت به بازیکنان آکادمی رئال نزدیک است و بارها به استادیوم دی استفانو رفته تا بازیهای کاستیا را دید بزند .




تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 14 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo