رونالدو: مسي به‌مادريد بيايد تا هم‌بازي شويم.
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 ستاره پرتغالي رئال مادريد از حضور ليونل مسي در سانتياگو برنابئو استقبال مي‌کند، اما خودش دوست ندارد که به نوکمپ برود.

                                                                                                                                        بدون شک ليونل مسي و کريستيانو رونالدو از دلايل اصلي موفقيت بارسلونا و رئال مادريد در اين چند سال اخير بوده‌اند و همواره رقابت‌ تنگاتنگي براي کسب عنوان بهترين بازيکن جهان داشته‌اند.

در اين چند سال اخير همواره به هر مناسبتي بين اين دو ستاره فوتبال جهان مقايسه صورت گرفته است. ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا چند روز پيش اعلام کرد که از مقايسه با رونالدو خسته شده است و فقط مي خواهد از فوتبال لذت ببرد.

رونالدو، ستاره پرتغالي رئال مادريد هم در گفت و گويي با کانال الجزيره در اين باره صحبت کرد و گفت: مقايسه بين من و مسي فقط مربوط به امسال نيست، بلکه در پنج سال اخير همواره رسانه‌ها بين ما به مقايسه کردن پرداخته اند. من نمي‌توانم براي جلوگيري از اين عمل کاري انجام دهم. من در روزنامه‌ و شبکه‌هاي تلويزيوني کار نمي‌کنم بنابراين نمي‌توانم در اين زمينه قضاوت کنم.

اهالي رسانه کاري را که دوست دارند انجام مي‌دهند، چه کاري از دست من ساخته است؟ من فقط بايد تمرين کنم و خود را در نهايت آمادگي نگه دارم تا بتوانم براي تيمم گلزني کنم.

وي درباره ليونل مسي گفت: مسي بازيکن خوبي است. ما با هم دوست نيستيم، چرا که در رختکن با هم نيستيم و براي غذا خوردن با هم بيرون نمي رويم، ولي به عنوان يک بازيکن براي او احترام قائل هستم.

ستاره پرتغالي رئال مادريد درباره اين سوال که آيا دوست دارد با مسي هم بازي شود، گفت: چرا که نه. اگر او به رئال بيايد در کنار هم به ميدان مي رويم، اما سخت است که من به بارسلونا بروم.


تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 14 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo