رئال مادرید 4-0 ساراگوسا / پدیده ای به نام روبرتو
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
رئال مادرید در یک بازی نچندان زیبا توانست حریف خود را شکست دهد .

رئال که در این بازی با بازگشت آربلوا کمی خیالش راحت تر شده بود در ابتدا سعی کرد بازی را تهاجمی آغاز کند و چندیم موقعیت روی دروازه ی حریف ایجاد کرد که رونالدو و هیگوائین آنها را از دست دادند. در ادامه ساراگوسا یک موقعیت خوب داشت که آن را کاسیاس یه زیبایی مهار کرد. بعد از آن دز دقیقه ی 23 رئال بالاخره روی ارسال خوب مودریچ از روی نقطه ی کرنر و روی ریباند ضربه ی سر آربلوا این هیگوائن بود که گل اول را زد . تنها 2 دقیقه ی بعد این دی ماریا بود که روی ریبان شوت خودش گل دوم رئال را زد. پس از این گل رئال دیگر علاقه ای به حمله نداشت و ساراگوسا هم که دید رئال حمله نمیکند کم کم جرات جلو آمدند را به خود داده بود. در ادامه ی نیمه ی اول هیچ کدام از دو تیم موقعین چندانی نداشتند .

در نیمه ی دوم هم رئال به همان روند ضعیف اواخر نیمه ی اول خود ادامه داد تا اینکه ساراگوسا کاملا مطمئن شود که رئال قصد حمله ندارد و جلو آمد. آنها چندین حمله ی خطری داشتند و یک توپ هم به تیرک رئال خورد . ساراگوسا به حملات خود ادامه میداد و یک گل آفساید هم زدند. اشتباهات متعدد بازکنان رئال باعث شد برنابئو شب سردی را تجربه کند و فقط کاسیاس بود ناجی دروازه ی رئال بود و در یکی از حملات شوت فنی بازیکنان ساراکوسا را با یک واکنش عالی برگشت داد.

در ادامه مورینیو کایخون و بنزما را به جای دی ماریا و هیگوایئن به بازی آورد تا خط حمله را تازه نفس کند. اما رئال همچنان با بازی های فصل گذشته ی خود بسیار فاصله داشت. در دقیقه ی 80 هم ناچو به جای آربلوا به بازی آمد تا آربلوا که تازه بازگشته کمی بشتر استراحت کند. در 5 دقیقه ی آخر که ساراگوسا تقرایبا ناامید شده بود رئال کمی جلو کشید و رونالدو 2 موقعیت خوب داشت که یکی از آنها ضربه ی خطای فوق العاده ی او بود که به تیرک دروازه برخورد کرد. در دقیقه ی 89 هم اسین رو پاس بنزما در یکی از معدود نفوذ های خود تک به تک شد و گل 3وم رئال را زد.

رونالدو که تلاش زیادی برای گلزنی داشت در دقایق آخر هم دو موقعیت خوب داشت اما او کمی بدشانس بود که هر دو شوت او را روبرتو گرفت و در برگشت همان شوت روی پاس کایخون این مودریچ بود که با شوت زیبا گل چهارم رئال را زد تا رئال در یک بازی نچندان زیبا به پیروزی 4-0 دست پیدا کند.

البیته نبود بازیکنانی نظیر ژابی و مارسلو و خدیرا که جزو بازیکنان اصلی تیم هستند بازی 3 شنبه مقابل بورسیا در این بازی بی تاثیر نبودند.



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 14 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo