مورینیو هفت بازیکن کاستیا را بی مصرف می داند
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2012/10/30/copa_del_rey/1351620278_699965_1351620476_noticia_grande.jpg

 خوزه مورینیو در آخرین حضورش در مقابل مطبوعات ، علیه سیاست و برخی بازیکنان کاستیا صحبت کرد :" آنها به شکل دیگری بازی می کنند و این به بچه ها لطمه می زند . فابینیو بازیکنی است که سنش در حد بازیکنان کاستیاست . بازیکنان 23 یا 24 ساله ای در کاستیا هستند که شایستگی لازم برای رسیدن به تیم اصلی را ندارند و تا 26 ، 27 یا 28 سالگی نمرسند . " 
بدین ترتیب مربی پرتغالی پیغامی را به هفت بازیکن کاستیا فرستاد و آن ها را بی مصرف خواند : ایوان ، مخیاس ، ماتئوس ، کاسادو ، موسکرا ، خوانفران و کوئینی . 
مخیاس ، کاسادو و کوئینی 23 سال دارند ، ایوان ، موسکرا و خوانفران 24 سال و ماتئوس 25 سال . اما شش تا از این نفرات (به جز کوئینی) جزء نفرات فیکس تیم توریل در دسته دوم هستند . اما مورینیو ترجیح می دهد که بازیکنانی جوان تر در کاستیا بازی کنند . "توریل باید تصمیم بگیرد که برایش مهم تر است که کاستیا در دسته دوم چهارم ، پنجم یا ششم شود یا این که به پیشرفت یک بازیکن کمک کند تا به تیم اصلی برسد . " 
مورینیو این بازیکنان را پر سن و سال می داند . از طرفی ریوس ، آنتونیو مارتینز و بورخا گارسیا نیز در آستانه 23 سالگی هستند . میانگین سنی کاستیا 21.1 سال است ، البته اگر ناچو ، خسوس و موراتا را بخشی از تیم اصلی بدانیم . در بازی آخر مقابل اسپورتینگ ، میانگین سنی تیم توریل 22.6 سال بود . 

مربی پرتغالی خود را قهرمان اولین ها خواند
مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی لیستی از بازیکنانی که در ده سال اخیر به تیم اصلی رسیده بودند را اعلام کرد تا از خودش دفاع کند . 
وی گفت :" بین سالهای 1999 تا 2003 ، پاوون ، لوئیز گارسیا ، الکس پرز ، اولایا ، کورالس ، آراندا ، کارلوس سانچز ، دورادو ، مکا ، مینیامبرز ، بورخا ، زاراته ، فرناندو ، پورتیو ، والدو ، روبن ، رائول براوو ، آگانزو به تیم اصلی رسیدند که فقط پاوون و رائول براوو در رئال کارشان را ادامه دادند . "
مربی پرتغالی ادامه داد :" با پلگرینی هم مارکوس آلونسو ، موسکرا و خوانفران به تیم اصلی رسیدند که روی هم 9 دقیقه بازی کردند . با خوانده راموس نیز پارخو ، گری و تبار بازی کردند . قبل از آن هم کودینا و بوئنو بودند . قبلش میگل تورس با 25 بازی قرار داشت که بازیکن مهمی بود . سپس نیتو ، مخیا ، پاردس ، ریکی نیز فرصت چندانی برای تثبیت خودشان نداشتند . من بازیکنانی می خواهم که در تیم اصلی تثبیت شوند ، نه این که لیست را پر کنند . من یک رکورد دار هستم که به 30 بازیکن بازی داده ام .
"




تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 11 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo