وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2012/10/31/primera/1351680899_470105_1351681776_noticia_grande.jpgبرند شوستر ، مربی سابق رئال به انتقاد از مورینیو به خاطر عدم استفاده از آکادمی پرداخت و گفت که مربی پرتغالی فقط " بردن " را بلد است و تمایلی به آکادمی ندارد چرا که فقط به دنبال منافع خودش است . 
وی گفت :" او کمترین کاری که می توانست را برای آکادمی کرده است . او بردن را بلد است و برایش مهم نیست که بازیکنی از آکادمی به تیم اصلی برسند یا نه . او فقط به منافه شخصی اهمیت می دهد ، این که جامهای بیشتری در کمترین زمان ممکن ببرد . این که لیست بازیکنانی را رو کند که برای اولین بار به آنها بازی داده ، زیاد کار " شاقی " نیست ! "
پیشکسوت رئال در مورد سبک کاری مورینیو گفت :" او در تیمهایش دستور می دهد و همه کاره است . هر کاری دلش بخواهد انجام می دهد و تا جایی که همه چیز را در رئال ببرد ادامه می دهد . فعلا فقط چمپیونزلیگ را کم دارد . "
وی در مورد انتقادت مورینیو از توریل گفت :" نمی دانم ماجرا چیست و توریل باید صحبت کند . اما در رئال مسائل مشخص هستند . مورینیو رئیس است و تصمیم می گیرد از بازیکنی استفاده کند یا نه . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 11 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo