رئال مادرید 4-1 آلکویانو / سوپر بنزما !
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو



CD Alcoyano 1-4 Real Madrid

Wednesday October 31, 2012 Last 32 Finished Estadio El Collao


گل ها برای رئال : بنزما در دقیقه 22 و 87 - کاکا در دقیقه 35 و خسه در دقیقه 68

پاس گل ها برای رئال  : بنزما (2) - آلوارو موراتا

زننده تک گل آلکویانو : خاوی لارا

کارت زرد ها برای رئال : رافائل واران و الکس



رئال مادرید موفق شد در یک بازی آسان ، حریف نه چندان مطرح خود آلکویانو را شکست دهد و گام اول را در مسابقات کوپا دل ری محکم بردارد . رئال با ترکیبی متشکل از بازیکنان کاستیا و بازیکنان تیم اصلی که کمتر بهشان بازی رسیده بود ، توانست یک بازی قابل قبول ارائه دهد .

ابتدا این بنزما بود که موفق شد در دقیقه ی 21 روی غفلت مدافعین حریف ، با یک ضربه ی سر دروازه حریف را باز کند . این گل موجب شد تا تیم آلکویانو کمی جلو بکشد و فضای بیشتری در اختیار بازیکنان تکنیکی تیم نظیر موراتا و بنزما و کاکا ایجاد شود . در حالیکه رئال سعی میکرد منطقی تر بازی کند و بی محابا حمله نمیکرد این کاکا بود که در دقیقه ی 35 از پشت محوطه ی جریمه و با پای چپ یک گل زیبا به ثمر رساند تا به مورینیو ثابت کند که لیاقت حضور در ترکیب تیم را دارد . بعد از گل دوم ، عطش رئال برای زدن گل های بیشتر فروکش کرد و بازیکنان آلکویانو دقایقی سوار بر بازی شدند اما توانایی زدن گل به تیم ذخیره های رئال را هم نداشتند .

با شروع نیمه ی دوم  رئال مادرید کار خود را با یک تغییر آغاز کرد و خوزه رودریگز جای الکس را گرفت . اولین خطر را در این نیمه تیم آلکویانو روی دروازه ی رئال ایجاد کرد . در دقیقه ی 47 سلواس با ضربه ی سر توپ را به پیرا پاس داد که وی از داخل محوطه ی جریمه ، ضربه اش را زد که با اختلافی اندک از سمت راست دروازه توپ به بیرون رفت . بازی تقریبا متعادل پیش میرفت تا اینکه در دقیقه ی 60 اسین جای خود را به لوکا مودریچ داد . درست 2 دقیقه بعد از این تعویض دو خطر پشت سر هم روی دروازه ی رئال به وجود آمد . ابتدا شوت پای چپ پیرا را آدان از گوشه چپ دروازه بیرون کشید . سپس در یک رفت و برگشت این عمر بود که با یک ضربه ی سر خطرناک دروازه ی رئال رو تهدید کرد . اما باز هم این رئال بود که در دقیقه ی 67 به گل رسید . گل سوم را این باز خوزه رودیگز جوان روی پاس عرضی بنزما به زیبایی هرچه تمام تر روی یک شوت از پشت محوطه ی جریمه به ثمر رساند . چند دقیقه بعد از گل روی پاس عمقی لوکا مودریچ بنزما یک موقعیت خوب را از دست داد . اما بالاخره فقل دروازه ی رئال روی یک ضربه ی کاشته شکست . روی خطایی که کریم بنزما مرتکب شده بود ، از سمت چپ محوطه ی جریمه ، لارا با یک ضربه ی بقل پای راست دقیق دروازه ی آدان را باز کرد . اما رئال عقب نشینی نکرد و گل چهارم را هم به ثمر رساند . این بار کریم بنزما روی پاس دقیق و هوشمندانه ی آولوارو موراتا ، در دقیقه ی 88 در موقعیتی تک به تک به راحتی دروازه حریف را باز کرد . رئال مادرید با کسب این پیروزی شیرین خیال خود را از بازی برگشت در برنابئو نیز راحت کرد .بدون شک ستاره ی این بازی بنزما بود که روی هر 4 گل رئال نقش مستقیم ایفا کرد .




تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 11 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo