زیدان :" هیچ مشکلی با مورینیو ندارم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Oct_21/zizouampliada_18_ampliada.jpg

زین الدین زیدان در مصاحبه با اسپورت 365 گفت :" دارم آرام آرام آماده می شوم تا مربی بزرگی شوم . فکر می کنم این فکر خوبی باشد . " 
بازیکن سابق رئال افزود :" رئال مادرید باشگاه بزرگی است . این که هر روز در تیمهای پایه این باشگاه باشم خوب است و می خواهم پس از آن در فرانسه خودم را شکل بدهم . من هیچ مشکلی با مورینیو ندارم و بر خلاف گفته ها ، از او خیلی چیزها یاد می گیرم . " 
زیزو در مورد رئال گفت :" آنها پائین تر از بارسلونا نیستند . در بازی نیوکمپ ، در نیمه اول شایسته برد بودیم . در فرانسه هم فکر می کنم که المپیک مارسی بتواند لیگ را ببرد . " 
وی در مورد احتمال حضور در تیم ملی فرانسه گفت :" این رویایی است که می تواند به حقیقت بپیوندد اما هنوز خیلی مانده است .
"




تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 1 / 8 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo