تمرین ویژه ایکر روی کاشته ها
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

ایکر کاسیاس دیروز در والدبباس اضافه کاری کرد . پس از تمرین ، او تصمیم گرفت که با دی ماریا ، کریستیانو و راموس ضربات کاشته را تمرین کند . مورینیو نمی خواهد که در وایکاس هیچ اتافق غیر منتظره ای رخ دهد و نگران ضربات آزاد است . به خصوص آن که تراشوراس در رایو متخصص این ضربات است .
کریستیانو در این تمرین بختش را آزمود . او بارها در فصل گذشته روی ضربات آزاد تلاش کرده بود البته این فرصت که کاسیاس مقابلش باشد فرصت مهمی بود چرا که پیشتر فقط با آدان ، خسوس یا مخیاس تمرین کرده بود .
ایکر سال گذشته روی دو کاشته در مقابل سنا و کاسورلا دروازه اش باز شد که این اتفاق با از دست رفتن چهار امتیاز همراه شد . در بازی با بارسلونا هم مسی روی چنین ضربه ای به او گل زد .
البته مشکل رئال بیشتر روی ضربات هوایی و ارسال هاست . مثال والنسیا ، یوناس روی کاشته تینو کاستا و ماقبل ختافه ، والرا روی ارسال بارادا گلزنی کردند . مقابل سویا هم تروخوفسکی روی ضربه کرنر به گل رسید . در برابر سیتی نیز این کولاروف بود که با ضربه ای نرم گلزنی کرد .
این که ایکر بیش از یک گل در هر بازی به طور متوسط بخورد برایش عادی نیست . او در این فصل فقط در یک بازی و مقابل گرانادا دروازه اش بسته مانده و به طور متوسط 1.42 گل در هر بازی خورده است . پارسال در لالیگا رکوردش 0.84 گل در هر بازی بود .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo