بازیهای ملی 25 مهر : دو مصدوم ، سه گل
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

http://s4.as.com/prom/201210/pro_photo1350422181.jpgبازیهای ملی مادریدیسموها زیاد هم خوشایند نبود . اوزیل و راموس گل زدند اما این گلها باعث پیروزی تیمهایشان نشد . رونالدو یک تساوی بد را تجربه کرد و آربلوا و بنزما مصدوم شدند . 
زیر 21 سال : دانمارک 1-3 اسپانیا / صعود با هشت گل
تیم زیر 21 سال اسپانیا در مسابقات اروپایی اسرائیل در سال آینده از قهرمانی خود در دو سال پیاپی دفاع خواهد کرد . آنها که بازی رفت مقابل دانمارک را 5-0 برده بودند ، بازی برگشت را هم با پیروزی 1-3 پشت سر گذاشتند . آلوارو وازکز در این بازی دبل کرد و مونیاین گل دیگر را زد . موراتا و ناچو در این بازی فرصت حضور پیدا نکردند .

زیر 21 سال : نروژ 5-3 فرانسه / واران اوت شد
نروژ در خانه خود در یک بازی پر گل توانست که از امتیاز میزبانی استفاده کند و راهی مسابقات اسرائیل شود . فرانسه در مجموع با نتیجه 5-4 شکست خورد تا واران مسابقات یورو را از دست بدهد .

برزیل 4-0 ژاپن / کاکا در حال درمان کامل
ستاره برزیلی باز هم خوش درخشید . ژاپن که فرانسه را شکست داد در مقابل انگیزه کاکا و یارانش حرفی برای گفتن نداشت . بازیکن رئال در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد .

اسپانیا 1-1 فرانسه / نا امیدی در دقیقه 92
گل راموس با اشتباه سسک در گل کردن پنالتی و سوتی دقیقه آخر خوانفران ، بی ثمر شد . در حالی که بی تردید خود راموس می توانست پنالتی را گل کند و دبل کند ، فابرگاس یک پنالتی را خراب کرد تا در دقیقه 92 ژیرو که جای بنزمای مصدوم آمده بود ، از اشتباه خوانفرانی استفاده کند که به جای آربلوا آمده بود . بی تردید حالا هواداران رئال ارزش آربلوا را بیشتر می فهمند چرا که خوانفران با این همه ادعا چنین اشتباه بزرگی داشت و توپ را به حریف داد. بنزما در این بازی موقعیت های مسلمی را از دست داد اما یک پاس گل سالم به منز داد که به اشتباه توسط داور مردود شد .

کرواسی 2-0 ولز / آهسته و پیوسته
کروات ها آرام آرام امتیازاتشان را برای رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل جمع می کنند . این بار با گلهای ماندزوکیچ و ادواردو توانستند که به تیم گرت بیل غلبه کنند . آنها جایگاهشان را در رده دوم تثبیت کردند که مودریچ هم عملکرد خوبی در این بازی داشت در حقیقت یک پنالتی روی او انجام شد که داور ندید .

آلمان 4-4 سوئذ / عجیب ترین بازگشت ممکن
ژرمن ها پیروزی 4-0 را با تساوی عوض کردند . در عین ناباوری آلمانی که با دو گل کلوسه و گلهای مرته ساکر و اوزیل پیش افتاده بود با گلهای لوستیگ ، ایبرا ، الماندر و الم ، تساوی را به شاگردان لوو هدیه دادند . بدین ترتیب آلمان هم بالاخره امتیاز داد اما فاصله سه امتیازی با سوئد را حفظ کرد . خدیرا به علت مصدومیت در این بازی یک دقیقه هم بازی نکرد .

آندورا 0-1 استونی / والس باز هم باخت
بازیکن رئال مادرید سی در خط دفاع در تیم آندورا بازی می کرد که آنها باز هم شکست خوردند . این بار تیم نسبتا گمنام استونی بود که با گل اوپر شکستشان داد .

پرتغال 1-1 ایرلند شمالی / دور شدن از برزیل
تیم بنتو با این روند شانسش برای رسیدن به جام جهانی برزیل کمتر و کمتر می شود . آنها در مقابل تیم ضعیف ایرلند شمالی به تساوی   قناعت کردند . مک گرین گل تیم بریتانیایی را زد و هلدر پوستیگا آن را پاسخ داد . رونالدو در این بازی پر تلاش بود اما نتوانست که صدمین بازی ملیش را با گلزنی شیرین کند



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 26 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo