مراقبت ویژه مورینیو از دی ماریا
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Oct_12/di_maria_gol.jpgخوزه مورینیو سعی می کند که توجه ویژه ای به آنخل دی ماریا باشد . هافبک آرژانتینی یکی از بازیکنان ترکیب است که ریسک مصدومیتش بالاست و به همین علت مربی خیلی مواظبش است . ال فیدئو بارها توسط مربی پرتغالی تعویض شده و فقط از یازده بازی رسمی فصل ، دو بار کامل بازی کرده است . این نشان می دهد که مورینیو نگران است که او دوباره مصدوم شود . 
آنخل دی ماریا یک بازیکن فوق العاده در برنامه های رئال مادرید است اما مشکل این جاست که بدن شکننده ای دارد و ریسک مصدومیتش بالاست . به همین خاطر سعی می کند که با تعویض کردن مداوم ، روی او ریسک نکند . امسال از شش تا از هشت بازی که ال فیدئو فیکس بوده ، تعویض شده است .
در لالیگا ، دی ماریا فقط مقابل دپورتیوو به طور کامل بازی کرد . البته آن بازی هم نبرد زیاد مشکلی نبود اما او مقابل والنسیا ، ختافه ، سویا ، رایو و بارسلونا تعویض شد . او در شش بازی لالیگایی که فیکس بوده کلا 93 دقیقه استراحت کرده است .
در سوپرکاپ و در چمپیونزلیگ هم همین طور بود . در نیوکمپ تا دقیقه 65 روی نیمکت نشست و در برنابئو هم در دقیقه 75 تعویض شد . در چمپیونزلیگ مقابل سیتی کامل بازی کرد و مقابل آژاکس دقایقی استراحت کرد .



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 23 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo