کاسیاس :" بیشترین احترام را برای مورینیو قائلم "
وبلاگ هواداران کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

http://estaticos02.marca.com/imagenes/2012/10/14/futbol/equipos/real_madrid/1350172719_extras_mosaico_noticia_1_1.jpgایکر کاسیاس در نامه ای سرگشاده به هواداران در صفحه فیس بوکش در مورد اتفاقات هفته های اخیر صحبت کرد . 
این بازیکن نوشت :" در ماه های اخیر مرا به چند موضوع ربط دادند ... وقتی از گل ها خوشحالی نکردم به خاطر این بوده که ناراحت بودم (کسانی که مرا می شناسند می دانند که وقتی گل می خورم به هم می ریزم) روز بعدش گفتند از هم تیمی ام رونالدو حمایت نمی کنم (من طرفدار بازیش هستم) روز بعدش مرا جاسوس خواندند که اخبار رختکن را لو می دهم (آن هم 13 سال پس از حضورم در بزرگترین باشگاه جهان . فکر می کنم که من تمامی مطبوعات ورزشی را بشناسم اما این که بگویند من ... توهین است ، بی احترامی است)
وی افزود :" بعد از آن گفتند که من و مورینیو با هم جور نیستیم (در حالی که اگر کسی باشد که به او احترام زیادی بگذارم ، آن مربی من است که تیم را به راه موفقیت کشانده است). دیگر چه ؟ اها ، بله . یکی می گفت که جلوی در خانه ام پرچم اسپانیاست (در حالی که جلوی در خانه همسایه ام است) ، به هر حال امیدوارم که شرایط ورزش بهتر شوم . احترام چیز خوبی است . "



تبلیغات

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 23 / 7 / 1391برچسب:,
ارسال توسط ronaldo